Neviem ,sám to nechápem......

23 3 2
                                    

........Predchádzajuci diel:,,Ty máš dnes tak skurvené štastie ,že ti dnes nevystrelím mozog z hlavy ale........" pomaly som ho pustil a on zostal stáť na mieste , zatial čo ja som sa prechádzal po izbe......jednu ruku som si dal za hrbát a tou druhou som niekeľkokrát prešiel cez vlasy.....prudko som pred ním zastal......

Urobil som k nemu dva rýchle kroky a vrazil mu.....videl som ako padol k zemi a chytil si krvácaúci nos......neodporoval mi...nikdy mi nikto neodporoval......posledný krát som sa neho pozrel a vybehol som rýchlo hore schodomi ...len čo som bol hore ,šiel som rýchlo do izby ....kde som nikoho nenašiel ale hluk výchadzal z kúpelne tak mi ihneď došlo ,že sú tam.......

Len čo som vstúpil videl som Louisa ako ju drží pod sprchov ktrorou sa jej zrejme pokúšajú zraziť horúčku......Zayn s niekym telefonoval a popritom sa prehraboval taške plnej liekov......len čo ma uvidel zložil....

,,Volal mi Josh......horúčka jej už pomaly klesá dám jej ešte injekciu a o dve hodiny jej dáš tieto lieky ....vlasne jej ich budes dávať každých 5 hodín zajtra ju prídem skontrolovať....." len čo to dopovedal Louis ju pomaly posadil a zabalil do uteráka...hneď som ju vzal na ruky a odniesol do izby ,kde som ju položil na posteľ.....chalani šli hneď za mnou ....Zayn jej rýchlo pichol injekciu a podal mi lieky....rychlo z izby odišiel vedel ,že som naštvaný tak sa mi rýchlo pratal z cesty .....keď sa zabuchli dvere otočil som sa na ňu no ona bola na druhej strane izby .....

,,Čo odomňa chceš" videl som v jej očiah strach a jej telo sa triaslo.........nohy sa jej podlamovali........

,,Nechcem ti ublížiť ...........len..."

,,Tak prečo som tu, mám ti robiť šlapku !!! " videl som ako sa trasie a ticho plače.....má právo na mňa kričať, veď som ju dal uniesť.....nikto nevie prčo som ju dal uniesť....vlastne to neviem ani ja ......

Pohľad Domí:

,,Nechcem ti ublížit a nie si tu preto aby si mi robila šľapku......j-a vlastne nev-v-iem preč si tu ,nechápem sám seba.....j-ja......." vôbec som ho nechápala ....dal ma uniesť dvoma gorilami a on nevie prečo.........

Ďakujem všetkým ktorý tento príbeh čítate ....ste zlatíčka :-) vážne sa opravedlňujem za gramatické chyby ale ja som na slovinu totálne hlúpa :-( dúfam že sa vám diel bude páčiť aj keď je krátky...ale dlhší bude až neskôr keďže so stále chorá a dosť ma bolí hlava :-)

Ps: diel chcem venovať kaaatulik_12 za komentáre ktore ma povzbudili si zlatičko :3333

.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 28, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Anjel a diabolKde žijí příběhy. Začni objevovat