Ahojte ludia :-) !! Chcem podakovať za všetky komentáre velmi ste ma potešili a ďakujem za vote :-) som rada že sa vám poviedka páči :-) prepáčte že som dlho nič nepridala ale bola som chorá a môj tablet bol pokazený:-) dúfam , že sa vám ďalši diel bude páčiť:-) ps.prosím ty ktorý poviedku čítate a páči sa vám zanechajte svoj názor v komentári alebo vote :-) :-) ďakujem :-) :-) diel venujem všetkým a hlavne hlavnej postave domči :-) :-) :-)
,,.......bože prečo ste taký neschopný.....kurva neschopný je slabé slovo, vy ste totálny kokoti.............,, hrubý hlas sa rozliehal všade naokolo no ja som sa nedokázala pozrieť komu ten hlas patrí....moje telo bolo v jednom ohni nehovoriac o tom ako príšerne ma bolela hlava.....
,,Môže mi aspoň jeden z vás imbecilou povedať čo stejej pichli ''ten hlas bol ešte najštvanejší ako pred chvílou......
,,J-ja presnen-neviem''tento hlas som už poznala no aj tak som bola mimo moje telo bolo neovládatelné a moja hlava ma bolela ešte horšie ......
,,Dúfam ,že to bol vtip''tentoraz bol ten hlas totálne rozzúrený
,,J-ja pichol som jej niečo čo mi dáva Josh pre štetky a tie sú potom dosť dlho mim-mo ja neviem presne čo to bolo''opäť ten hlas ktorý si pamätám...
,,Ačo ty Styles ty mi ktomu nemáš čo povedať keďže Horan zamrzol''už si pamätám styles a horan to sú tie dve gorili......
,,Takže keďže nikto z vás sa nemá ktomu aby niečo povedal tak to vyrieším za vás ......takže zaprvé Horan to čo dáva Josh pre tvoje štetky neznamená ,že to použiješ na moje , ak by neležala vo vedlašej izbe rozmlátil by som ti ten debilný ksicht ale veď ktomu sa môžme dostať aj zajtra zadruhé Styles myslel som si ,že ti v tej hlave ostalo aspoň trocha rozumu ale ten s teba už tie štetky asi vyprášili....aj k tvojej vonkajšej úprave sa dostaneme zajtra.....a teraz mi sem pošlite Malika a Tomlinsona a vy sa mi dnes už neukazujte na oči a zajtra ráno vás chcem mať nastúpených v kancelárii''len čo ten hlas dopovedal počula som ako sa dvere zabuchli a ten hlas utíchol no jeho kroky smerovali k mojej posteli..........
ČTEŠ
Anjel a diabol
FanfictionAhojteee !!!!!!! Chcem na úvod povediem, ZE JE toto Môj prvý príbeh zverejnený na internete.Napísala som ich Už viac nie je nikde som ich nezverejňovali iba jeden ktory som poslala robiť súťaže.Takže budem rada za každé komentáre RADY ALEBO ai kriti...