Insanlar salaktı.
Çalıştığım kütüphaneye kitap okumak için değilde sözde beni görmeye gelenler ile vakit geçiyordu. Her gelen erkeğe ilk başta kibarca hangi kitabı istediğini sorduktan sonra aldığım cevaplar ile küfür edip onları saygılı bir şekilde kovuyordum.
Ben küfür ederek onlarla uğraşırken arada beni görmek için kitap bahanesi ile gelen zayn ise onları alıp götürüyordu .
Tanrı bilir o adamlara ne oluyordu.
Yeni sipariş ettiğim kitapları raflara tek tek dizerken Auera ise telefonundan basını kaldıramıyordu. Önüme düşen saç ile sinirlerim daha çok bozulmuştu.
"Tanrım o koca götünü kaldır ve bana yardım et !" Auera irkilerek ayağa kalktığında derin nefesler alıyordum. Parmak uçlarımda durmak, salak insanlarla uğraşmak ve Aueranın kaytarması beni çileden çıkarmıştı.
"Sen diziyorsun işte bana ne gerek var ?" Ağzını yaya konuştuğunda elimde kitabı ona fırlattım. Çığlık atması ile merdivenlerden inip önünde durdum.
"Erkeklere nude atacağına kitap diz yoksa Harrye burda ki müşterilerle oynaştığını söylemez gösteririm "
Tamam normalde asla kimseyi tehtit etmezdim ama Auera tam bir sürtüktü. Harry buranın sahibiydi ve bazı katı kuralları vardı . Auera ise hiçbir kuralı dinlemiyordu zaten onun gibi biri niye burda çalışıyordu hiç anlamıyordum.
"Tanrım ! Tamam diziyorum." Tatlı bir şekilde gülümseyip daha demin onun beni izlediği yere oturdum.
"Ee başla o zaman "
Homurdanışlarını duymazdan gelerek ağrıyan sırtımı koltuğa yasladım. Gözlerimi kapatarak derin nefes aldığımda oldukça yorgun olduğumu biliyordum. Akşam carlanın çağırdığı partiye gitmemek için bahaneler düşünürken kapının üstünde ki zil çalması ile gözlerimi açtım.
Zayn.
Bu sefer biraz daha geç gelmişti. Auera onu görmesi ile merdivenlerden inerek onun yanına gittiğinde gözlerimi devirdim .
Yüzsüz.
Zayn onu umursamayarak bama doğru gelmeye başladığında tek kasımı kaldırarak Aueraya baktım. Sinirle bana bakarak gözlerini devirdi.
"Selam " Tam önünde durduğunda yine aynı tedirginlik vardı üstümde. Konuşacak gücü bulamayınca başımı salladım. Her gördüğümde onu tedirgin ve heyecanlı oluyordum .
"Ben..dün soylediklerim için özür dilemek için geldim kafam biraz uçuyordu ya anlarsın " Sonlara doğru güldüğünde gözlerimi devirdim .Ondan uzak durmak için bir neden daha .Uyuşturucudan nefret ederdim o isesadece buraya gelirken ayık oluyordu .
"Önemli değil onemsemedim bile " Basını sağ doğru yatırıp tebbesum etti. Bakışlarımı kaçırdım. Ela gözlerine uzun süre asla bakamazdım.
"O yüzden mi o kadar sinirlendin ?" Dudağımı yalayıp zaman kazanırken bakışları dudağimdaydı. Yutkundu. Adem elmasına gözüm kayarken hemen toparlandım.
"Aynen o yüzden, şimdide izin verirsen işime dönmeyelim " Gözleri parlarken elini refarans yaptı.
"Buyrun Alyessa hanım"
Gözlerimi devirip acele ile yanından geçerken son kez bana bakıp gitti. Auera yanıma geldiğinde gözlerimi devirdim . Şimdi kıskançlıktan saçma sapan şeyler söyleyecekti.
"Tanrım zayn senin gibi birine baktığı halde onu nasıl reddediyorsun anlamıyorum " Gozlerimi devirip Onu yavaşça süzdüm. Rahatsızca kıpırdandıgında gözlerine baktım .
"Bunu senin gibi biri söylediği için ciddi almıyorum bile , bi ara aynaya bakmanı tavsiye ederim " Göz kırpıp yanından geçtiğimde diğer dediğine bisey dememiştim. Çünkü anlatsam da anlamazdı. Evet zayn oldukça yakışıklı ve karizmatik biriydi . Ama karakteri o kadar kötüydü ki.
Şuan başka bir kadının koynunda , yanında nefes aldığını tahmin etmek zor değildi . Çünkü ne zaman benim yanıma gelse benden sonra ki durağı başka bir kadın oluyordu .
O beni sevmiyordu, sadece imkansız biriydim onun gözünde.
*******
+5 oydan sonra yeni bölüm gelir ♡
En kısa zamanda görüşmek üzere
Çok güzelsiniz hanımefendiii
Zayn sana kelimeler yetmiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demolition | Zm
FanfictionEtrafında oldukça güzel kadınlar varken zayn ise sadece birine takıntılı bir şekilde sevgi hissediyordu ama tek sorun Alyssanın onun sadece bir manyak olduğunu düşünmesiydi.