Yine burdaydı.
İki masa önümüzde otururken yanında ki esmer kızı umursamayarak gözlerini dikmiş bana bakıyordu. O kadar çok alışmıştım ki artık rahatsız olmuyordum bile .
Sanki herzaman olan ve normal olan bu gibi algılamaya başlamıştım.
Son kadehimi içtikten sonra geriye yaslanarak dikkatle Carlayı dinledim. Bir kaç hafta önce çıktığı ama sonradan sıkılınca aniden terk etti sevgilisinden bahsediyordu. Şimdi de yaptığının hata olduğunu,onu özlediğini söylemesi bana komikti .
"Yanlız çocuğu sen terk ettin , ve şimdi çocuğun arkasından küfür etmek ne kadar doğru?" İzhele katılıyordum.
" Hadi ama carla , izhel oldukça haklı "
Carla bize bakıp gözlerini devirirken güldüm . Asla gerçeği kabul etmez , kendi gerçeğini savunurdu. Yani gerçeği değil olmayan şeyi diyebilirdik.
"Hadi ama ! Siz ne anlarsınız ki biriniz lezbiyen ve beğendiği kızın sevgilisi var diye deprosyanda , diğeri ise onu sapık gibi takip eden ultra yakışıklıdan kurtulma peşinde "
Gözlerim zayn ile buluşunca yutkundum. Belli belirsiz gülümsemesi ile tedirgin olurken hemen gözlerimi ondan çektim. O kadar çok tedirgin ediyordu ki beni . Izhel bardağını sert bir şekilde vurması ile gözlerimi devirdim.
dünya savaşına hoşgeldiniz.
Carla ve izel tartışmaya başlaması ile oflayarak etrafa baktım. Çoğu kişi klas ve zengin gözükürken galiba burda sadece biz göze batıyorduk. Zaten buraya da carlanın zoru ile gelmiştik. Bana göre sokak barında olmak daha eğlenceli geliyordu.
Uzayan tartışma ile gözlerimi devirip ayağa kalktım. Oldukça sıkıcı gelmeye başlamıştı. lavaboya doğru giderken zayn de ayağa kalkmıştı. Peşimden geleceğini bilerek tedirginlikle koridora girdim.
Arkamda ki adım sesleri ile hızlandıgımda kolumdan çekilmem ile sert nefes verdim.
"Alyssa " Derin nefes alıp ona doğru döndüğümde yüzünde tebbesum vardı.
"Ne oldu ?" Kolumu bırakıp duvara yaslandıgında derin nefes aldım.
" yarın akşam boşmusun?"
Kaşlarımı çatıp ona baktığımda yanlış anladığımı anlayıp konuştu.
"Yanı vaktin var mı ? varsa yemeğe çıkalım mı "
Şaşkınca ona bakarken ilkez emir vermeden konuşması ile kalakaldım. O asla sormaz emir verirdi . Çoğu zaman isteğini kabul etmedigim içinde beni kendince cezalandırırdı.
Bakışları kaçırıp düşündüm . Çok sık isteklerini yerine getirmiyordum , ama olumlu cevap verdikten sonra bi kaç gün beni rahat bırakıyordu. En azından etrafimda gezinmiyordu.
Ona doğru donup baktığımda gözleri parlıyordu. Eğer bana takıntılı olmasa ve sadece hayatında ben olsam ona bir şans verirdim . Ama o sadık biri değildi ve pek normalde değildi.
" Vaktim var "
Gözlerini kaçırıp güldüğünde konuştu.
"Seninde bana dayanamayacağını biliyordum. "
Şerefsiz.
Omzunu itip konustum .
"Hayır! Sadece artık peşimi bırakman icin teklifi kabul etmiştim. Yoksa asla seninle yemeğe çıkmayı bırak şuan karşımda durmana bile katlanamıyorum!"
Şaşkınca bana bakarken durumu düzeltmek için kolumu tuttuğunda geri çekildim.
"Gelmiş dayanamadın diyor ! Evet dayanamıyorum ama sana degil, Etrafımda dolaşmana, böyle olmana !"
Anlamadığım bir şekilde bana bakarken yutkundu. Eğer o zayn olmasa sözlerime kırıldını düşünürdüm. Ama onun bir kalbi yoktu.
Son kez ona bakıp izhellerin yanına doğru ilerledim. Omzunun arkasından baktım . Duvara yaslanmış bir şekilde bana bakarken gozlerinde yine aynı ifade vardı.
Hayır niye arkama bakıyordum ki .!
Kendi kendimi azarlerken önüme döndüm.
Masaya geldiğimde tartışma bitmiş ve sıradan sohbet vardı. Bana ne olduklarını sorduklarında geçiştirdim. Benden kısa zaman sonra zayn geri döndüğünde esmer kızı kendini çekerken gözlerime bakıyordu.
***
Helloooo
Yeni zayn kurgusu ile burdayım, bu zayn biraz değişik şimdiden söylüyorum onda mantık aramayın yani :d
Oylamayı unutmayın, ara yorumları olursa daha çok sevinirim babyler ♡
Alyssa
Ve tabi zayn , bu hali düşünün burda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demolition | Zm
FanficEtrafında oldukça güzel kadınlar varken zayn ise sadece birine takıntılı bir şekilde sevgi hissediyordu ama tek sorun Alyssanın onun sadece bir manyak olduğunu düşünmesiydi.