03

119 8 0
                                    

Sınır şuanlık +5 vote lütfen hayalet okuyucu olmayın . Sizin sayesinizde yazıyorum

***


"Çok üzgünüm alyssa,tekrar özür dilerim"

Bay mark'a dönüp gülümser çalıştım.Üzgün olsa bile sonuç aynı.

"Önemli değil bay mark"

Önüme dönüp binadan çıkarken bavulum ile yürümeye başladım Yurt dışından gelen kızı için beni evden atmıştı. Tamam evden atmamıştı ama zorunda kalmıştım. Şimdi ise bu soğukta nerde kalacağımı düşünüyordum.

Arkadaşlarımla kalabilirdim ama onlara karşı hiç bu kadar yakın hissetmemiştim ve şimdi ise onları aramaya baya çekiniyordum. Gördüğüm park ile durup boş salıncaya oturup bavulumu yanıma koydum.

Ellerimi cebime sokup ısınmaya çalışırken gidecek yer düşünüyordum. Otele gidebilirdim ama şuan yeterli param yoktu .Carlaya arasam onun evine girenler yüzünden asla rahat olamazdım. Derin nefes alıp telefonumu çıkardım. Bu kadar da zor durumda olamazdım.

Rehbere bakarken hiç bir arkadaşım ile çok yakın olmadığımı fark etmiştim. Aklıma gelen fikir ile yüzümü buruşturdum.

Asla onu arayamazdım.

Ama yapacak başka çarem yoktu. Kararımdan vazgeçmeden onu aradım.

Çok kısa zamanda açtığında kalakaĺdım .Sıktır şimdi ne diyecektim.

"Alyssa ?" Şaşkın bir şekilde konuştuğunda son çaremin bu olduğunu anlamıştım o yüzden bu seferlik onun nasıl biri olduğunu unutacaktım.

"Zayn merhaba " Evet kesinlikle mükemmel bir girişti. Bravo.

"Hayırdır güzelim sen beni aramazdın?" Keyifli sesine göz devirirken beni bu druma sokan Bay mark'a küfürler ediyordum.

"İnan zorunda olmasaydım aramazdım malık "

Güldü, gülüşü güzel olduğu bir gercekti.

"Ah en azından aradın buda büyük bir gelişme alyssa" Gözlerimi devirdim.

"Bazı nedenlerden dolayı evden çıkmam zorunda kaldım ve bana galiba tek yardım edebilecek kişi sensin malesef" Bir kaç saniye sessiz durduğunda seslendım.

"Bu kadar kötü bir seçenekmiyim senin içinde ?" Kendimi bir an berbat hissederken yutkundum.

"Yardım edecekmisin?"

Derin nefes alıp konuştuğunda bu kötü hissin geçmişini bekledim. Onun nasıl biri olduğunu düşün alyssa.

"Elbette yardım ederim nerdesin ?" Nerde olduğumu söyledim. Suratıma telefonu kapattığında gözlerimi devirdim.

Neden senin için bile demişti, ilk defa sesi yorgun ve anlayamadığım bir duygu ile konuşmuştu. Kendimi kötü hissederken aslında yaptığım hatayı anlamıştım.

O nasıl biri olursa olsun ona davranış şeklim kötüydü o ise buna rağmen bana yardım edeceğini söylemişti.

Başımı iki yana sallayarak kendime gelmeye çalıştım. Galiba berbat bir durumda olmam zayne bile acımamı sağlamıştı.

Kısa bir surede zayn geldiğinde ayağa kalktım yürüyerek bu soğukta gelmesi .

Gözlerimi devirip yanına gittim.

"Selam " Başını sallayarak önüne döndüğünde yürümeye başladık. Yan gözle onu süzdüm. Bu havada sadece bir ceket ile duruyordu . Umursamıyormuş gibi ona bakmadan konuştum .

"Üşümüyormusun sen "

Bana baktığını hissetim. Yutkunup karşıya bakmaya devam ederken konuştu .

"Beni mi düşünüyorsun "
Gözlerimi devirdim. Ruh hali oldukça değişkendi.

"Hayır sadece hasta olursan bana yardım edemezsin diye " Saçma cümleme yüzümü buruştururken güldü.

"Kesin öyledir " Konu değiştir alyssa.

"Peki bildiğin bir otel veya kısa süre kalabileceğim bir yer varmı?" Durduğunda bende durdum . Göz göze geldiğimizde yutkundum . Sokak lambasının ışığı ile gözleri oldukça güzel görünüyordu.

"Elbette var yoksa gelmezdim , yakın bir yerde evim var ama merak etme benle falan kalmayacaksın"

"Teşekkür ederim "

konuşma bittiğinde kısa sürede bahsettiği eve gelmiştik. Eve girdiğimizde bavulumu bıraktım . Ev küçük ama oldukça güzeldi.

Kapıya doğru yürümesi ile ona seslendim .

"Hey nereye ?" Gülerek konuştuğunda gözleri yorgun ve anlamdıramadıgım ifade vardı.

"Dediğim gibi burda istediğin sürede kalabilirsin benimle aynı yerde durmak istemediğini biliyorum ve bende evime gidiyorum "

Tekrar o kötü his.

Gözlerimi kaçırıp söylediklerime inanamasam da konuştum .

"Saçmalama bana etmek zorunda olmasanda yardım ettin hem hava oldukça soğuk burda kal" gözleri parladı. Tebbesum ederken görmemesi için kafamı çevirdim.

Bu gece bana neler oluyordu bilmiyorum.

#

Gecenin bu saatinde yazıyorum ve yayınlıyorum ne kadar düzenliyim ama.

Bu hikâye belki sıradan gelebilir ama diğer hikâyelerime göre oldukça farklı . Bu hikâyede zayn diğerleri gibi anı yaşayan parti çocuğu veya ünlü biri değil .

En kısa zamanda yeni bölümde görüşmek üzere

Fikirlerinizi Ve düşüncelerinizi söylersiniz çok sevinirim :)

Bu arada hikâyemize kapak yapan eosmalik çok teşekkür ederim harika bir kapak ♡







Demolition | ZmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin