"Bir an.." dedi Chanyeol, sesine korku katarak. "Onun içinde bir başkasını olduğunu düşündüm!"
Baekhyun sevgilisinin ensesine sert sayılacak şekilde vurdu. "Vücudumuzda zaten iki ruh taşıyoruz salak! Nasıl bedeni ele geçirilsin?"
Sehun kafasını yana eğip Baekhyun'a baktı şaşkınca. "Gerçekten iki ruh mu taşıyorsunuz?"
Suho elindeki viski bardağını masaya bırakırken onu onayladı. "İnsan ruhumuz ve kurt ruhumuz."
Luhan bitmiş majito bardağını ileri iterken, "Çok havalı!" Diye bağırdı.
"Yaa, ne demezsin." Kris'in masaya oturmasıyla kısa bir sessizlik çöktü. Kris etrafa bakındıktan sonra gruba tekrar döndü. "Partimizin asıl kahramanları nerede?"
Kyungsoo ve Jongin henüz bara gelmemişlerdi.
Tiz bir kahkaha yükselmesiyle herkes Chen'e döndü. "Sevişmekten hazırlanmayı unutmuşlardır!"
"Hey!" Minseok Chen'e sertçe vurdu. "Hiç utanman yok mu senin?!"
"Neden olsun ki? Aynı şeyleri bizde yaptık?"
"Yah!"
"Bir dakika!" Baekhyun ve Luhan heyecanla ayağa kalkmışlardı. "Siz sex mi yaptınız?!"
"Elinize megafon vermemi ister misiniz?" Lay yüzümdeki tebessümle sakince sordu. "Barda duymayan kalmış olabilir."
Herkes gülmekle meşgulken Minseok kafasını kollarına gömmüştü.
"Birbirimize düşmanız güyya." Kris birasından yudum alırken söyledi. Bir yandan gülümsüyordu.
"Senin azraille savaşın nasıl gidiyor Kris?" Chen meydan okurcasına sordu. "Yine onu ektin mi?"
Kris'in gülümseyen dudakları anında düşmüştü.
Herkes susmuş ona bakıyor ve dudaklarından dökülecek kelimeleri merak ediyordu.
"Ezeli düşmanımsın fakat.." Suho sessizliği bozdu. "Azraille savaş ne ayak?"
"Tao.." diye anlatmak için ağzını açmıştı Sehun.
"ONUN ADINI DAHİ SÖYLEME!"
Bardaki bazı insanlar dönüp onlara bakmaya başlamıştı. Kris'in değişen göz rengiyle ne kadar sinirli olduğu belli oluyordu.
Ya da canı acıyordu, kim bilir?
"..altın bağını kopardı." diye cümlesini tamamladı Sehun.
Minseok gözlerini Sehun'a dikti. "Bu bağ koparılabiliyor mu?"
Chen kolunu sevgilisinin omzuna attı. "Aklından bile geçirme."
"Sonu ölümle biten kara büyü." Dedi Lay, bardağına bakarken. "Kimin sevgisi daha büyükse ölen kişi o oluyor."
Bütün kafalar şimdi Kris'e dönmüştü.
Giydiği beyaz tişörtün ucundan tutarak, çürüyen sol göğsünü ortaya çıkardı. Luhan'ın şokla gözleri açılırken eliyle ağzını kapattı.
Baekhyun Chanyeol'e daha çok yaklaşmıştı.
Kimseden çıt çıkmıyordu.
Tişörtünü indirdikten sonra masadan hızla kalktı.
Ölüyordu ve buna karşı duracak gücü artık yoktu.
Kris'in bardan ayrılmasıyla Minseok bütün gücüyle Chen'e vurmaya başladı. "O sikik çeneni tutamaz mıydın lan?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE KİNG // KaiSoo
WerewolfWolf // KaiSoo'nun ikinci serisidir. Öncelikle Wolf'u okumanızı tavsiye ederim.