Final❤️

462 57 35
                                    

"Geleceğin belirsiz olmasının sebebi.." dedi Tao. "..onu senin yazıyor olman."

Kafasını Tao'ya çevirdiğinde, Tao'nun kalbini ve yine kopuk altın bağını gördü.

".. ve yalnızca iki dünyaya da hükmeden bir kişi, geleceği yazabilir."

İki dünyaya hükmeden bir kişi?

Eğer Kyungsoo geleceği yazabiliyorsa, iki dünyaya hükmettiği anlamına mı geliyordu bu?

Ama nasıl?

Ve iki dünya dediği tam olarak ne?

Kimlerin dünyası?

Kris'in acı dolu sesini duymasıyla tekrar ona döndü. Çürük hızını arttırmış bir şekilde ilerliyordu.

Ne yapmalıydı?

"Onu seviyor musun?" Dedi Tao'ya. Tao hiçbir şey demeden ona bakıyordu. "ONU SEVİYOR MUSUN DEDİM?!"

Tao hızla kafasını salladı. "Evet." dedi. "Seviyorum."

"Peki neden kopardın bağı?"

Tao Kris'e baktı. "Çünkü korkuyordum."

"Şimdi?"

Tao kafasını salladı. "Korkmuyorum." dedi. "Yaptığım şey için pişmanım."

Kyungsoo, tereddütle elini Kris'in kalbine doğru götürdü. Kyungsoo'nun gözünden eli doğruca kalbe gidiyorken, diğerlerinin gözünden, elini göğsünden içeri sokuyordu.

Kalbi ve bağı gören tek kişi Kyungsoo idi.

Altın bağı eline aldığında, kalbinde yazılı ismi görmesiyle gülümsedi.

Sol elini Tao'nun kalbine, onun altın bağına uzattı, yine aynı şekilde Tao'nun kalbinde de isim yazılıydı.

Bu bağları bir ip gibi birbirine bağlayamazdı. Pamuk gibi yumuşak ve her an elinden kayıp gidecek kadar hafiftide. Peki ne yapması gerekiyordu?

Gözlerini kapattı, kendi bağının Jongin ile nasıl bağlı olduğunu düşündü.

Bu kopuk iki bağın, tekrar bir olduğunu düşündü. Bir mıknatıs gibi birbirlerine çekilmesini hayal etti ve aynı zamanda diledi.

Bu iki bağın bir olması gerekiyordu. Bağlı ve demir gibi güçlü olması gerekiyordu.

Ellerinde hayal meyal hissettiği bağların hareket ettiğini hissedince gözlerini açtı.

Bağları tekrar bir olmuştu.

Kris'in çürüyen kalbi, tekrar eski haline dönüyordu, aynı zamanda bedeni de.

Ellerini çekti kalplerden,  Tao bunu bekliyormuş gibi atıldı Kris'e.

'Kralım?'

Zihninde yabancı ses duymasıyla ayağa kalktı hızlıca. Bu ses Jongin'e ait değildi.

'Kralım?'

'Kralım?'

Aynı anda birden fazla ses yalnızca kralım diyordu zihninde ona.

Ellerini kafasının iki yanına bastırdı, sesleri kesmek ister gibi.

"Jongin!" çaresizce bağırdı. "Susmuyorlar!"

"Onların susmasını bekleme." dedi Jongin. "Sen sustur onları."

Kyungsoo bekledi. Seslerin daha da artmasını bekledi. Zihninde minik bir bomba patlatmak istiyordu bu yüzden herkesin toplanmasını beklemeliydi.

THE KİNG // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin