WARNING ! ⚘

143 6 0
                                    


Sebelum baca cerita ni meh nak bagi warning sikit.

1. Cerita ni sumpah aku akui agak klishe. So, kalau tak suka takyah la baca weh. Aku pun saja-saja je tulis cerita ni. Sekadar isi masa lapang.

2. Jangan expect aku ni tulis cerita macam writer yang dah berpengalaman. Jangan expect aku guna ayat yang tinggi which is bila orang baca tu 'WOW'. Ehh, nooo lah aku bukannya pandai sangat weh.

3. Maybe jalan cerita ni berterabur. Mungkin juga hambar. Entahlah weh, aku pun tak tahu sangat. Maaf atas kekurangan. Kau expect apaaa? Aku masih bawah umur tau.

4. Ada typo and salah penggunaan ayat. Aku akui. So korang pandai-pandai la betulkan sendiri. Aku bukannya tak pernah baiki typo tu, mungkin tak perasan aje hehew.

6. Aku buat cerita ni based on idea aku sendiri. Kalau ada yang sama or tersama dengan cerita orang lain, aku minta maaf weh :'(

7. Please jangan copy or curi idea orang lain. Be gentle lah guys, orang lain perah idea nak buat cerita yang berkualiti, kau pergi copy paste idea orang tu pehal. Kau ingat senang ke idea tu datang. Haih.

8. Cerita ni mungkin 1000+ words sahaja setiap chapter. Aku malas nak buat panjang2 weh. Nanti readers bosan nak baca. Sumpah aku pun malas nak baca kalau cerita yang 2000+ words setiap chapter. Lain orang lain pendapat kan? tak gituww? ><

9. Aku update cerita ni setiap hari satu bab je tau. Kalau aku terlebih rajin mungkin 2 bab dalam sehari. Tengok keadaan jugak tau •∆•

10. Lastly, nak inform you guys I am just a cute little girl , has a height of 157 cm and weight? no need to know: ') don't worry i'm friendly * wink wink * ( tapi author kurus tau welk •√• )

About my age? - Rahsia hehep :/

Cukuplah korang tahu yang aku ni masih lagi bawah umur •°• . Please just nak ingatkan yg otak aku ni suci lagi tau. So, no scene 18+ muehehe. But, part sweet? Oh hell, tunggu aku akan pastikan korang fall in love dengan main character MSH 😼.

Readers: yakinnya kamu *jeling*

Author: of course *senyum bangga*

Tu je kut aku nak warning hihi. Keep reading guyss! Jangan lupa tau vote cerita yang tak berapa nak best ni :"(

SAYANGG KORANGGG <3

MSH | MY SWEET HEADPREFECTWhere stories live. Discover now