İse geldigimde herkes bize bakıyordu. İkimizde kendi masamıza gectik.Beni izledigini farKındayım ama takmadım is yerinin telefonu caldı "efendim"
"sizinle gorusme yapmak isteyen 8 adam var alıyımmı?"
"ne"diye sıcradım poyraz endiseyle bana bakıyordu
"ta-tamam alın."
İceriye girdiklerinde poyraz sinirle ve saskınlıkla bakıyordu.
"tek kisi geleceginizi sanıyordum"."aslında oyle olacaktı ama isler karıstı."
"anlıyorum,birsey icmek ister misiniz?"
"hayır tesekkurler diye bir agızdan soylediler"
ben konusuyordum ama sadece iki kisi dinliyordu.
"yeter"
Deyip ellerimi masaya vurup ayaga kalktım
"zevzekllik yapmaya geldiyseniz bara gidin ! "
okadar otoriter soylemistim ki korktular lan
Ahhh lanet girsin coh coolum .s.s
Lanet olsun adamım
Cok havalıyım
Yo yo remix .s.s
poyraz gurur duyarak bana bakıyordu. Herkes oturduktan sonra
"bu boyle olmaz her holdingle is birligi yapmıcam 1 hafta sonra yarısma duzenlicem ve kazanan holdingle is birligi kuracak. 2gun sonrada toplanti yapalım yarısma hakkında bilgilendiricem simdi cıkabilirsiniz"
Poyraz bana okadar dolu bakıyorduki
Ask,ozlem,gurur,arzu bi dk ask mı dedim bana oyle geldi prdon.
Herkes gittikten sonra poyraz ayagı kalkıp yanıma geldi ben gozlerimi kırpmadan onu izliyorum.
"kadın dedigin boyle olmalı." normalde bu soze sinirlenmem lazım ama sinirlenmedim hosuma bile gitti.Dilimi hafiften dislerimin arasına alarak guldum .. Yuzumu eliyle kavradı dudagını yuzume surterken vucudumda lavlar yanıyordu.. Heyecan yptm kızardım.
"benim yanımda utanmanı seviyorum ufaklık"
Tepkisizce onu izledim.
Onu opmek istiyorum ama yapmamalıyım onun gozundr basit birisi olmamalıyım. Yaklastı yaklastı dudaklarımız birbirine degecegi sırada kapı gurultuyle acıldı.
Aaa yeter ama yhaaaa 2 dir opusemioz bi gidin yaa tbe tbe . Duruyla Cansu bana Emreyle Bulut poyraza bakıyordu. Ben utancmdan kafamı yere egdim Bulut :
"hanımlar beyler sanırım yanlıs zamanlama "
Poyraz:
"siktigim cenelerinizi kapatın yosa azınıza baska seyler vererek sustururum ki hic istemessiniz ??"
Bn saskìnlikla poyraza bakarken Duru konustu.
"herneyse bugun sizdeyiz itiraz yok kib bay..."
Diyip hepsi birden cıktı.
Biz poyrazla birbirimize bakıp aynı anda
"yaarabbim sabır"
Dedik kahkalar esliginde birbirimize gulduk..durdu bit kac saniye
"bi kere dha gulsene senn .s.s"
Dedi pislik holdinge ilk geldigimde ben icimden dusiniyim derken disa vurmustum oda buna kahkaha atmıstı .. Yuzume vuruyo simdi.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danscı Kıza Asık Olan Psikopat
Ficción GeneralHoldinge dansci olarak staj yapmaya giden 3 kiz Bu kizlara baglanan 3 sadist. " ne yaptın bana da ben boyle oldum ne yaptında degisdim. ne yaptında kaybetme korkusu duydum ne yaptında be-" " ebeninkini yaptım" "tuana sanada romantik bisi yapilmiyo...