deel 2

232 10 0
                                    

P.o.v Cameron

Ik haat die Lynn, het is echt zo'n kind die ik niet mag. En geloof me ik mag heel veel kinderen wel, dus zij is een van de enigsten die ik niet mag. Ze is wel knap maar niet heel erg. Vera vind ik net zo dus daar ligt het niet aan. Vera mag ik wel en ik weet niet waar dat aan ligt.

Amber is vreselijk knap, echt dat is gewoon niet normaal. Daarom ben ik dus haar vriend. Eigenlijk wil ik wel verkering, maar ze is niet zo aardig als je denkt. Zs is echt zo arogant met haar prinsessen gedoe. Net alsof ze het allemaal verzint om zo een beetje populair te worden, en die vriendinnen gaan nog met haar mee ook, vooral Lynn.

Ik denk dat het daar aan ligt dat ik die Amber en Lynn niet mag. Ik houd Lynn maar bevriend zodat ik mischien nog met Amber krijg en dus ook populair ben.

Soms heb ik wel wat meisjes om me heen hangen, maar niet al te veel. Dat had ik op de bsisschool ook wel. Ik vind dat nooit erg. Ik wil er dus voor zorgen dat er meer meiden om me heen gaan hangen.

En daarvoor gebruik ik Amber en Lynn. Met Vera wil jk wel vrienden blijven. Maar als ik Amber en Lynn heb gebruikt, zullen ze geen vrienden meer met mij blijven, daar voor heb ik gezorgd.

Ik heb dus echt een geweldig plan gemaakt. Ik gebruik dat plan op het juiste moment. En Amber hé, die krijgt nog veel problemen. Ik ga namelijk binnenkort haar geheim vertellen. Daarvoor moet ik eerst bij de schoolkrant komen, dat is stap 1. Haar geheim komt in de schoolkrant en ze zal mij daarvoor niet verdenken.

Stap 2 is dat ik Lynn ga dwingen om mij dingen over Amber te vertellen. Die krijgt het nog erg moeilijk. Ik heb geen medelijden met haar en Amber. Ze hebben er zelf voor gezorgd om zo arrogant te doen.

Met Vera weet ik het eigenlijk nog niet. Daar wacht ik nog mee. Als ze ook arrogant begint te doen. Of Amber en Lynn gaan steunen als ik stap 1 en 2 heb uitgevoerd, heeft zij ook een probleem. Het is haar eigen bestwil.

P.o.v Lynn

Laatst kwam er een nieuw meisje bij ons op school. Ze bleek Amber te heten. Ze is zo aardig en lief. Gelukkig zijn we al snel vriendinnen geworden.

Ze heeft me ook een geheim toevertrouwd. Het geheim over dat ze een prinses is. Ik heb beloofd het nooit door te vertellen. En beloofd is beloofd, dus dat ga ik ook nooit doen.

Ik vind Amber super aardig, lief en knap. Ze is ook heel stoer en ze durft alles. Echt alles.

Laatst hadden we les van meneer van Duinen. Hij is zo streng echt niet normaal. En toen schreeuwde Amber dus keihard door de klas heen: meneer van Duinen heeft een hartjes onderbroek aan! Het was zo grappig. Iedereen lachen natuurlijk.

Meneer van Duinen werd helemaal rood, niet alleen van schaamte, maar oom van woede. Hij was zo kwaad geweest. Je had het echt moeten zien.

Amber kreeg natuurlijk straf. Maar niet zo'n kleine straf, hoor. Echt een hele grote. Ze moet een hele presentatie doen voor de klas over onderbroeken, voor mannen. En de presentatie moet 50 minuten duren.!

Echt hoe kun je daar nou iets over schrijven. En nog zo lang ook. Volgensmij is ze heel boos op meneer van Duin. Wie verzint er nou zo'n straf!

************************************
Heey lezertjes!! Wat vinden jullie er van. Is het niet te kort of te saai?? Comment zou ik zeggen!! Maar nu moet ik weer verder.
Doei drolletjes!!(-:
Xx Emma <33

the princess storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu