deel 3

128 5 1
                                    

p.o.v Amber

Vandaag moet ik mijn presentatie houden. Het was echt een stomme straf, maar het is me gelukt.

Ik ben naar een ondergoedwinkel (of hoe je dat ook noemt) geweest en heb allemaal foto's gemaakt. Het was niet echt leuk om te doen, want mijn dienstvrouw moest natuurlijk weer mee. Dat was wel jammer.

Ik mag direct voor de klas gan staan, als ik bij meneer van Duin zijn les ben. Hij zegt dat ik mag beginnen. Ik begin met praten en laat wat foto's zien.

Als ik klaar ben klapt iedereen voor me. De les is direct voorbij. Iedereen loopt naar buiten, maar ik word tegengehouden. Ik draai me om.

Meneer van Duin legt een hand op mijn schouder. Dan word ik meegetrokken naar binnen. Het ligt gaat uit. Het is helemaal donker en stil en ik sta te trillen als een rietje.

Dan hoor ik gerommel en ik hoor gehijg in mijn nek. Mijn pols word gepakt en er word wat ingekrast. Ik schreeuw het uit van pijn.

Dan hoor ik een stem in mijn oor fluisteren 'ik wil jouw' dan hoor ik voetstappen. Hij loopt weg. Ik begin hard te huilen, en ik val op mijn knieen. Ik weet zeker dat dit meneer van Duin was. Ik kon het horen aan zijn stem. Wat moet ik nu?

***********************************
Heey halo!!!
Nog even een kort stukje. Ik had eerst een langer stuk geschreven alleen, ging ik even weg, en toen was alles weg en niks was opgeslagen. Nou, daar word je dus echt niet vrolijk van. Daarom dus een korter stuk.
Xx Emma❤❤

the princess storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu