-6-

655 21 10
                                    

Astrid: Hoşuma gitmedi. Hıçkıdıkla birlikte çoktan dönmüş olmalıydılar.

Tersceviz: Benimde gitmedi. Eret oğlu Eret rüyamlarımdaki erkek. Benim herşeyimdi. 

Südüklü: Ama bebeğim senin için sakal bırakıyorum.

Balıkayak: Bende.

Astrid: Ya Drago onları vurduysa, ya yardıma ihtiyaçları varsa, onları bulmalıyız. 

Balıkayak: Ne? Dur, dur nasıl? Yani Zebella dediki. 

Astrid: Hepsi yakalanmışsa onun ne dediğinin artık bir önemi yok. Gidelim! 

Adam: Geri mi dönüyoruz? 

Eret: Gidecek yerimiz yok, satacak birşeyimizde. Bizim diyebileceğimiz tek bir ejderha yok. Bir an önce ejderhalarla birlikte dönmezsek. AAAAA! 

Astrid: Ne dilediğine dikkat et. 

Tersceviz: Eret oğlu Eret!

Eret: Bu ne şimdi? 

Astrid: Adam kaçırma. 

Tersceviz: Yaşasın! Benimle gelse olur mu? Olur mu? 

Astrid: Sen bizi Drago ya götüreceksin. 

Eret: Ejderha binicilerini Drago nun kampına mı sokucam. Ölürüm daha iyi. 

Astrid: Tamam onu hallederiz. Fırtınuç bırak! Aferin kızıma. Fırtınuç yakala. 

Eret: Tamam, kabul sizi Drago ya götüreceğim. 

Astrid: Daima işe yarar. 

----------------------------

Hıçkıdık: Hey biz hani yemek yitecektik. 

Valka: Yiyeceğiz.

Hıçkıdık: Ejderha Adasından sonra bu takım adayı buldum. 

Valka: İşte. 

Valka: Ah burada onların arasında soğuğu bile hissetmiyorum. Tek hissettiğim.

Hıçkıdık: Özgürlük. 

Valka: İşte ejderha olmak böyle birşey, Hıçkıdık. 

Hıçkıdık: Ya tamam kendini ejderha demen iyi güzel hoşta  uçabiliyor musun bakalım?....................Aaaa! Hayır! Aaaaa! Hey damak kalmıştı. Nerdeyse başarıyorduk. 

Valka: İnanılmaz! 

Hıçkıdık: Şey, sende fena sayılmazsın. 

Valka: Bunca zaman bana çekmişsin. Peki, ben nerdeydim. Özür dilerim, Hıçkıdık. Baştan başlayabilirmiyiz. Bana bir şans daha verirmisin? Sana geçen yirmi sene boyunca öğrendiklerimi öğretirim. Mesela. 

Hıçkıdık: Vay canına! 

Valka: Şimdi o zor dönüşleri yapabilirsin. 

Hıçkıdık: Bunu biliyormuydun? 

Valka: Her ejderhanın sırları vardır ve sana hepsini göstericem. Bütün gizemleri çözecez, birlikte bütün türleri bulucaz. Anne ve oğul. Bu ortak yeteneğimiz Hıçkıdık. Bizi birleştiriyor. İşte sen Hıçkıdık, sen busun, biz buyuz. Bütün ejderhalar için dünyayı değiştirecez. Daha iyi ve güvenli hale getirecez. 

Hıçkıdık: Evet! Yani bu bence muhteşem olur............ Bu harika! Şimdi gidip Dragoyla konuşabiliriz, değil mi? 

Valka: Ne? Hayır, Dragoyla konuşmak falan yok. 

Hıçkıdık: Ama biz.

Valka: Biz birbirimizi kollamalıyız. Hadi artık geri dönmeliyiz. 

-----------------------

Eret: Tamam, sizi getirdim. Artık çek şunu tepemden. 

Astrid: Asla bir ejderhanın oyuncağını alma. Hiçbirşey bilmez misin sen? 

Eret: Neden bunlar hep benim başıma geliyor. 

Astrid: Nedir o aşağıdaki? 

Balıkayak: Geniş çaplı kabarcıklar, güçlü çiğerler, derin soğuk sularda yaşıyor. Bence beşinci sınıf bir Livraytın. Belkide altı.........Köfte? Neyin var? 

Eret: Drago! Bırak beni! Seni görmek her zaman güzel, dostum. Burda havalar nasıl? Evet, işte görüyorsun. Tamda vaktinde bir grup ejderhayla buraya geldim. Söz verdiğim gibi. 

Adam 1: Uyanıyor, dikkat edin! 

Adam 2: Buraya biraz destek verin! 

Drago: Bırakın ipleri! Aaaaaa! 

Südüklü: Kancadiş! 

Tersceviz: Hey!!

Astrid: Sen napıyorsun be! 

Drago: Sen artık bana aitsin! 

Eret: Ve bunlara ek olarak binicilerinide yakaladım. Bu da benden olsun. 

Astrid: Ne? Bu ne demek şimdi? 

Tersceviz: Aaaa oysa ne mükemmeldin. 

Eret: Anlaşılan bunlardan daha çok varmış. Hatta...

Drago: Kaç tane? 

Astrid: Neyseki Drago hepsini alamadı. 

Drago: Kaç tane? 

Astrid: Yüzlerce, bir ada dolusu! 

Eret: Endişelenmene gerek yok. Biz konuşurken adamlarım onları avlıyor. Nerede saklandığını öğrenemezler. Sana söz veriyorum. 

Astrid: Elbet öğrenecekler. Kaybolduğumuzu biliyorlar ve iz süren ejderhalarımız var. Bize parmağını bile sürersen Hıçkıdık seni alır...

Drago: Hıçkıdık mı? 

Eret: O sorun değil. Cidden güven bana. 

Astrid: Kayıtsız Zebella nın tek oğlu. Berk Adası tahtının varısı ve dünyanın gelmiş geçmiş en iyi ejderha ustası! 

Drago: Ejderha ustası mı? Sadece ben ejderhaları yönetirim! 

Sertceviz: Hayır, ıııh! 

Balıkayak: Üzgünüm! 

Tersceviz ve Südüklü: Hhahahah! 

Astrid: Gitmemize izin vermezseniz hemen, şimdi Gecnin Öfkesiyle gelip burayı yıkıp yıkacak beni bütün gemilerinizi paramparça edicek! 

Tersceviz: Sonra bebek gibi ağlayacaklar. 

Südüklü ve Balıkayak: Hahahh! 

Südüklü: Bu komikti güzelim. 

Balıkayak: Bu iyidi bebeğim. 

Tersveiz. Aaaah! 

Sertceviz: Bebekler gibi hep ağlarlar.

Drago: Önce bir binici vardı. Şimdi ise bütün Berk Adası. Ve hepsini bana yönlendirdin!! 

Eret: Drago? 

Drago: Bütün hazırlıkları durdurun! Ejderha binicilerinin yuvasına hemen saldırmalıyız! İlk önce onların Alfasını yenicez, sonrada Berk Adasını alıcaz! 

Eret: Drago? 

Drago: Kurtulun şundan! 

Eret: Drago lütfen ben....

Astrid: Fırtınuç! Hayır!!! 

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin