Kabbar: Valkürler sizi kabul etsin ve Odin in muazzam savaş alanına götürsün. Adınızı sevgi ve öfkeyle söylesinler ki Valhalla nın derinliklerden duyabilelim. Ve hakkınız olan yeri almamızı bilelim. Kralların masasında... Çünkü büyük bir adam göçtü. Bir savaşçı, bir reis, bir baba, bir dost....
Hıçkıdık: Özür dilerim baba.... Ben olmanı istediğin reis değilim. Ve sandığın gibi bir uzlaştırıcı da değilim. Ben bilmiyorum....
Valka: Sen bu dünyaya erken geldin. Çok minik birşeydin, oh çok narin, çok hashas... Başaramayacağından korktum. Ama baban asla şüphe etmedi. Hepsinden daha güçlü olacağını söylerdi her zaman... Haklıydı da. Sen de bir reisin kalbi ve bir ejderhanın ruhu var. Dünyalarımızı ancak sen birleştirebilirsin. İşte sen busun, oğlum.
Hıçkıdık: Ben ee ben babam gibi olmaktan korkuyordum. En büyük nedeni öyle olamamaktan korkmak. Nasıl öyle yüce bir insan olabilirsin ki yani o kadar cesur ve öz verili. Sanırım ancak deneyebilirsin. Bir reis kendi halkını korur. Geri dönüyoruz.
Sertceviz: Neyle?
Tersceviz: Bütün ejderhaları aldı.
Hıçkıdık: Hepsini değil.
-----------
Balıkayak: Ölmek istemiyorum.
Sertceviz: Bunları uçaramayız!
Balıkayak: Hadi ya ciddi misin?
Astrid: Peki ya Şaşkın Canavar bunları da kontrol edemez mi acaba?
Hıçkıdık: Onlar bebek! Kimseyi dinlemezler..
Sertceviz: Evet! Tıpkı bizim gibi.
Kabbar: Ama bu - çok - tehlikeli!.... Bazıları bunun çok kötü bir plan olduğunu söyleyebilir.
Hıçkıdık: İyiki bende hiç dinlemiyorum. Ha?
Kabbar: Peki--planın--nedir?
Hıçkıdık: Dişsiz i geri alamak ve Drago yu...
Kabbar: Dikkat!!
Hıçkıdık: Bide bunları geçmek tabi...
-----------------
Adam: Aferin sana oğlum. Evet!..... Mobilyalara dikkat et! Nereye gidiyorsun?
Drago: Reisiniz öldü!.....Artık sizi kimse koruyamaz!
-------------------
Hıçkdık: Olamaz!
Balıkayak: Bütün ejderhaları almış!
Hıçkıdık: Alfayı oyalayın! Dikkatini Dişsizden çekmisini sağlayın!
Sertceviz: Nasıl??
Eret: Kimizle geldiğinizi unuttunuz mu? Benim başa çıkamayacağım ejderha yoktur! Bu bildiğim dışındaaaa!!!
Südüklü: Acemi!!
Adam: Hey bakın! Bu Hıçkıdık!!
Drago: Ne??
Tersceviz: Daha çok getirin!
Südüklü: Kara koyun, bebek!!
Südüklü: On puan!!
Balıkayak: Ben iyiyim...
Drago: Sizden kurtulmak hiç kolay değil, anlaşılan.
Hıçkıdık: Dişsiz?? Hey benim, dostum. Benim! Benim, bak buradayım, dostum. Hadi bana geri dön!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 Replikleri
RandomEjderhanı Nasıl Eğitirsin 2 filmi replikleri. Hıçkıdık, Astrid, Balıkayak, Südüklü, İkizler, Drago, Eret, Valka, Zebella ve Geğiriğin(Kabbar) replikleri. Okursanız sevinirim... İyi okumalar..