Capitolul #4

51 17 0
                                    

"Hm...Ce stele...E asa racoare afara .Simt ca doua maini ma acopera cu o patura si imi sopteste la ureche Cum de nu te-am mai vazut pana acum in liceu? Atunci mi-am dat seama ca era Jake ... Ce romantic... :D "

El se aseaza langa mine si ma intreaba din nou încrezator :

-Deci...Cum de nu te-am vazut pana acum in liceu?

-Pai...Nu prea ies din clasa...

-Dar poate acum vei iesi... spune el ganditor

-Poate...spun eu la fel de ganditoare...

In acel moment...ne-am uitat unul in ochii celuilalt si...

-Poftim ?!? Unde sunt?Jake?

-Esti in siguranta...Doar ca te-am gasit lesinata pe podeaua terasei . Esti bine...

-Ow...

Nu imi puteam explica ce se intampla cu mine...Totul era asa de confuz...De ce lesinam mereu?Tot ce stiam era  ca Jake se afla mereu langa mine...

Dimineata a sosit...Totul era frumos ...Mirosea a parfumul lui Jake,iar cand ridic privirea vad...abdomenul extrem de lucrat al lui Jake . Era asa...asa...de perfect. Aaaa... Simteam ca mor.Incercam sa ma prefac ca nu am vazut nimic , dar imposibil. El deja ma zarise si imi surprinse si privirea care nu se oprea din privit acele patratele. Aaaaa...Ce tot zic eu aici.Doamneee...Taci Christa, copila proasta taci !!

-Hey ai patit ceva ?intreaba el amuzat.

-Um...nu. De ce ai crede asta?spun eu rusinata.

-Eee...Ziceam si eu...si ma arunca pe pat incepand sa ma gadile.

-Stop,Stoooop !!!

-Incepi sa te pregatesti sa mergem sau ai chef de gadilat?

-Mergem? Unde mergem?

-Pai...

**Hey dragilor!Acesta a fost capitolul 4.Stiu ca e cam scurt ,dar a fost mai mult un capitol bonus deoarece nu am mai postat de mult .Voi reveni cu capitolul 5 zilele acestea.Pupici **

#VaraastaschimbpovesteaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum