- Ca sa taci dracu din gura aia , nu iti imagina ca am simtit ceva ! imi spune el tipand si indepartandu-se de mine . Uite care e treaba ! Vom merge la mine acasa , unde vei juca rolul iubitei mele . Ai inteles ?
- Ce ?! Eu nu fac nimic ! NU ! tip eu la el ...
- Oh , ba da ! Hai ! Va fi distractiv ...
- Nu vin ! Nu ma voi preface ca sunt iubita ta ! Nici macar nu stiu cine esti ...
- Vii ! Daca vei veni te voi lasa libera dupa ce se va termina tot rolul tau ... Si daca nu vei sta inchisa la Jaykaoup in continuare ...
- Bine . Vin !
^^^Acasa la *el ^^^
- Buna mama !
- Buna dragule ! Cum iti merge ?
- Bine ... Stii am sa prezint pe cineva .
- OMG ! Ti-ai gasit o iubita ? Stiam eu ca nu vrei sa te dezmostenesc ...
- Da ... Ea este Cristina .
- Buna Cristina . Sandra sunt !
- Incantata ! spun eu afisand un zambet fals pe fata .
- Mama ,intervine *el , noi vom merge la mine in camera si dupa ne vom pregati sa mergem sa ne plimbam .
- Dar ploua dragule .
- Stiu , ma duc sa ma schimb . Astepti aici *iubire ?
- Aaa ... da !
*** Iubire ?! Say what?! Doamnee ... Nu pot sa cred ! Iubire ... Yack ! Scarboooos ... Desi ...e si dragut ! Oh , nu ! Nu , nu , nu ! Nu am zis asta ! Nu se poate sa ma indragostesc de el ! Nuuuuu ... ***
### In camera lui ###
- Hai pisi ca stii sa joci teatru !
- Nu mai imi spune asa , tip eu la el ca un copil .
- Oh , vai ! imi spune el sicanandu-ma si imobilizandu-ma in brate lui calduroase .
Incepe sa ma ciufuleasca si sa se joace in parul meu . Si da eu il lasam sa se joace in parul meu dar ma enerva la culme cand ma ciufulea ... Aaa ... Imi ia telefonul si nu mi-l mai da . Sar pe el si incerc sa imi iau telefonul , dar el ma tranteste in pat si se pune peste mine . Incepem amandoi sa ne uitam unul la altul si sa radem fara motiv . Incerc sa scap de sub el si sa ma szbat , dar el ma imobilizandu-ma si intinzandu-se pe mine . Incepe sa ma sarute scurt si des . Ne rostogolim si reusesc sa fiu peste el . Ma apuca de mijloc incepe sa ma sarute din ce in ce mai lung , isi coboara maini din ce in ce mai mult , eu imi bag mana prin parul lui , mainile lui ajung pe fundul meu , incepem sa ne sarutam din ce in ce mai pasional si simt cum un fior ma inmoaie . Incep sa ma las din ce in ce mai moale . el incepe sa ma stranga din ce in ce mai tare si simt cum el incearca sa faca ce vrea din mine . Incepe sa ma sarute pe gat si sa ma stranga mai tare . El isi da jos tricou si atunci ...
Hey guys . Asta e capitolul 9 ... stiu ca e scurt dar na' oricum am intarziat cu capitolul .Dau dedicatii . Lasa-ti jos in comentariu parerea si ce crede-ti ca va face *el si capitolul la care vreti dedicatie . Bye guys <3 si pun next la 50 de voturi :* ♥
CITEȘTI
#Varaastaschimbpovestea
Teen Fiction" Cum o clipa iti poate schimba viata...Cum de la unele persoane poti invata sa iubesti,sa traiesti si sa devii alta persoana. "