Suna telefonul... Mama..
-Da mama?
-Mai intarziati?
-Mnu ... In o ora sau doua cred ca ajungem acasa la Ada ...
-Cand vii mergi la bunica sa iei cheile . Noi vom fi la tara o saptamana sau doua .
- Um... Ok
- Mama ta ?
- Da , vor fi plecati o perioada .
- Si fratele tau?
- Merge cu ei . Inca o sansa de a se lingusi pe langa ai mei sa ii cumpere masina :))
Incepem sa radem impreuna si imi dau seama ca privirea lui e indreptata spre mine . Privirele noastre se intalnesc . Ne apropiem din ce in ce mai mult . Totul e perfec si frumos . Pare desprins dintr-un basm . Se creaza o atmosfera romantica intre noi . Ne apropiem din ce in ce mai tare . Incep sa respir sacadat . Picioarele mi se inmoaie , dar el e acolo sa ma infasoare cu bratele sale . Luna vegheaza sarutul ce urmeaza sa se intample ...
Apropiindu-se de mine usor zaresc o umbra din spatele meu ce se apropie din ce in ce mai tare . Totul devine negru . Se intuneca din ce in ce mai tare si totul pare in ceata si...
Ma trezesc intr-o camera neagra . E mica , are doar o fereastra acoperita si cu o usa incuiata . Am incercat sa deschid usa tragand de ea si sa tip dar se pare ca nimeni nu ma auzea . Se auzeau voci din afara incaperii . Ma retrag in coltul meu rece si lacrimile incep sa curga , iar gandul imi zboara doar la el si la ce s-a intamplat ... Usa cea misterioasa se deschide si intra un ... Stiti voi ... un ... baiat ... Ochi verzi , par saten , ten deschis , corp bine lucrat si o inaltime perfecta cu niste pometi la fel de perfecti ... Aaaaa...
- Mancare ? ma intreaba .
- Mno ! Nu mananc ... ii raspuns in scarba si ingamfata .
- Vai pisi . Zgarii ?
Ii arunc o privire gen : " Iesi afara idiotule ca te omor " la care imi raspunde sec si cu un ranjet pe buze :
- Ne mai vedem ... pisi ...
- Aaaaa , iesi afaraaaaa nemernicule ...
- Gata boss !
- Iesi !
- Ce rea esti...spune lasa tava cu mancare si iesind cu acelas ranjet tampit pe fata .
Uffff ... Ce naiba ... Cine o fi ? Ce vor de la mine ? Incep sa injur si ma tot holbez la tava aia care arata *groaznic ... Dar ... De ce nu , mai bine mananc ... Da ! Trebuie sa mananc ...Clar ! Aaaaaa ... Ochii aia ... mi-au ramas fixati pe *retina ... Il urasc ...
Cred ca e dimineata ... O urma de lumina se vede pe acel geam aproape acoperit ... Usa se deschide de odata si *ghiciti cine intra ... El , cu inca doua cu ... fete ... Doua blonde cu pircing in bot , tocuri de 30 si fuste mini de se vede *lenjeria , care nu o au ...
- Ce faci princess ?
- Iesi ...
- Stai pisi ! Ele ...
- Sunt 2 f ... fete ...
- Care te vor ajuta sa te pregasti pisi !
- Sa ma pregatesc de ?
- Intalnire .
- Ce intalnire ?
- A noastra pisi . Vei vedea ...
- Aa ... Ok ... Nu merg !
- Ba mergi !
- Nu merg !
- Nu te ...
Asta a fost capitolul 7. Sper ca va placut si ca nu ma urati ! Pun capitolul urmator la un total de 30 de voturi :* Asta a fost !
CITEȘTI
#Varaastaschimbpovestea
Teen Fiction" Cum o clipa iti poate schimba viata...Cum de la unele persoane poti invata sa iubesti,sa traiesti si sa devii alta persoana. "