Am pornit pentru intalnire...Yeeeey...Sunt foarte curioasa unde ma duce...
###In masina###
-Si...Unde mergem...?intreb eu razand.
-Nu iti zic pana nu ajungem!.imi spune si incepe sa ma gadile.. :))))
-Stooop!!! :)))
-Mno...
"Aaaaaa...Ce enervant poate fi...Mda ...fii serioasa Christa,cu totii stim ca il placi...Aaaa ...nu, nu... :)))"
In sfarsit am ajuns la destinatie . Inainte de a cobori din masina imi leaga o panglica la ochi si totul se intuneca .
Imi sopteste pe unde sa calc si simt cum mainile lui imi incalzeste corpul . Imi da drumul si ma dealeaga . Vad cum luminitele lumanarilor se imprastie si se reflecta in apa lacului , impreuna cu stralucirea lunii .
-Iti place?ma intreaba el.
-D...
-Da?
-Poate.."Aaaa...De ce zambesc ca tampita? Pare un baiat special ... De ce se uita asa la mine? Simt ca moooooor x.x "
Incepem sa vorbim si imi dau seama ca el e baiatul perfect . Oare chiar e ? Sigur simt ceva bun...Totul e fermecator . Vocea lui perfecta rasuna in tot lacul . Ochi lui stralucitori si sunetul lacului alaturat de privirea calda ce mi-o arunca in fiecare secunda ...
- Si esti de acord ?
- Aaaa ...
- Deci ?
-Mai poti repeta odata ...
-De ce sa mai repet cand pot de exemplifica?
Se apropie usor de mine , se uita in ochi mei , se apropie usor , imi i-a usor mainile mele firave si mi le aseaza pe umeri lui . Se apropie din ce in ce mai aproape de mine lundu-ma in brate si incepe sa ma sarute usor .
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... Tocmai s-a ... Aaaaa ... S-a intamplat ... Aa...
In acel moment m-am inmuiat toata ... Imi ridic privirea , dau de ochi lui si simt cum mainile lui ma cuprind si aud incet "Ai incredere" . Atunci imi asez capul pe umerul lui urmand o lacrima care nu stiu de unde a venit ... Am stat asa timp de cateva secunde , cand isi ridica privirea si incepe sa imi stearga lacrima de pe obraz urmat de un sarut scurt si dulce .
- Esti speciala ...Trrr...
Suna telefonul ...
Helau ! Asta e capitolul 6 :D Stiu ca ma urati ca nu am mai postat de mult dar na' ; timpul , cheful si inspiratia... csf ...E si scur dar las-o asa... La 5 voturi pun next <3 :* Bye :D
CITEȘTI
#Varaastaschimbpovestea
Teen Fiction" Cum o clipa iti poate schimba viata...Cum de la unele persoane poti invata sa iubesti,sa traiesti si sa devii alta persoana. "