kendimi bulmuş muyum, anlamam.

1K 162 51
                                    

"benden uzun ve iri olmanı seviyorum." biraz bekledikten sonra kaşları çatılıyor. "voleybol dışında tabii."

"hmm." diyor kageyama. hinata'yı kucaklayıp üzerine çekiyor. haftasonlarını, üzerlerindeki yorgunluğu atmak için genellikle yatakta geçirirler ve böyle yatakta yuvarlanıp dururlar. "neden voleybolda sevmiyorsun?"

hinata yüzünü ekşitir. "çünkü voleybolda uzun olmak avantaj ve sen uzunsun," der. "eğer ben de uzun olsaydım harika bir oyuncu olabilirdim!"

"zaten öylesin." kageyama ifadesiz yüzüyle söylediğinde hinata gözlerini kırpıştırır.

az önce kageyama onun harika olduğunu mu söyledi?

"ne?"

"zaten harika bir oyuncusun," kageyama omuz silker. "benden harika olmasan da."

böylece, az önce shouyo'nun içinde biriken heyecan kıpırtıları solar ve onların yerini tatlı bir sinir alır. "ben senden daha harikayım bir kere!"

kageyama kaşlarını çatar. "benim daha harika olduğumu biliyorsun. bununla yarışmak yerine gurur duy, aptal."

"ben daha harikayım!"

"hayır, ben!"

"hayır, ben!!"

ve tobio, kozunu öne sürmekten çekinmez. "ben ülkedeki en iyi pasör seçildim," sırıtıyor. "ya sen ne seçildin? en iyi yem mi?"

"nnghh!!" hinata, sinirlenip alt dudağını ıssırıyor. sevgilisin dediklerine karşın ne cevap vereceğini bilemez çünkü pozisyonundaki 'en iyi' ünvanını başka birisine kaptırdı.

"ben kazandım." diyor kageyama. "bununla birlikte 1101 galibiyetim oldu."

"bir dahaki sefere kaybetmeyeceğim!" hinata kararlılıkla söylüyor.

ardından yüzünü kageyama'nın göğüsüne gömüyor.

yenilgiyi hazmetmesi gerek.

kagehina ー things hina love about kageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin