hinata neler olduğunu anladığında sakinleşiyor. gördükleri sadece bir rüyaydı. kageyama hâlâ onunla, birlikteler ve birbirlerini seviyorlar.
seviyorlar.
...değil mi?
turuncu saçlı genç aniden içini kaplayan huzursuzlukla kageyama'nın omuzuna yasladığı kafasını kaldırıyor. kaşları çatık.
"kageyama."
"efendim?"
"beni seviyor musun?" ciddiyetle sorduğu sorusunun yanında derin nefesler alıyor. gözleri umutlu parıltılarla süslü ve kocaman açık.
kageyama'nın yanakları pembeleşiyor. kaşlarını çatıyor ve gözlerini kaçırıyor. birlikte geçirdikleri yılların sonunda bile, bu tip konularda hâlâ utangaç. "bu–bu da nereden çıktı?"
"sadece cevap ver!" sevgilisinin yüzüne yaklaşıyor. "beni seviyor musun, tobio?"
gece saçlı genç, üzerindeki bedenin ela gözlerine uzun uzun bakıyor. kaşları neredeyse birbirine değecek, yanakları alevler içinde.
"seviyorum."
hinata'nın gülümsediğini gördüğünde, utancından dolayı sağ eliyle yüzünü kapatıyor. "ayrıca bana öyle seslenme, aptal."
hinata güçlü bir kahkaha atıyor. "ama sana ilk adınla seslenmeyi seviyorum!"
ve senin de sevdiğini biliyorum!
buna karşılık kageyama ona utangaç homurtular veriyor.
turuncu saçlı, uzun olanın bu hallerine kırkırdıyor.
aklına bir fikir geldi.
"senin hakkında başka neleri sevdiğimi duymak ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kagehina ー things hina love about kage
Fanfichinata, kageyama hakkında sevdiği şeyleri anlatmaya başlar. // kageyama × hinata // [ minific ]