EMAIL 02

14 2 0
                                    

TWO


From: minzerarilloso@gmail­.com
To: lexusdelavega@gmail.­com
Date: Apr 02, 2020, 08:31 PM

Hello? Natandaan mo na ba ko? kung hindi pa rin ay okay lang. Magpapakilala na lang ako ulit sayo. Pero ang tanga ko pala noh? Dapat sa unang email ko palang sayo ay nagpakilala na ko. Hahaha pero ayos lang at least nakapag hello ako sayo roon. By the way, I want us to start from the very very very start. As me, stranger. And as you, my target. Lol.

Anyway, Hi Lexus Dela Vega! I am Minzera Rilloso, 23 years old. I took Accountancy for my college degree. I was living in the Philippines. I am now a freelance model. I don’t know what you need to know about me because you know my whole mind. Its kinda awkward for me because I don’t know what should I say. Hahaha

Do you want to know my favorite food? Well, I guess you know but as I’ve said I want us to start from the very start. So back to my fav food. I love nilagang baka! Ulam ‘yun! At sobrang sarap. I remember when I am in high school, nagbaon ako n’on natapon lang sa bag ko. It’s embarrassing like hell. Kaya simula n’on hindi na ko nagbaon n’on. Sayang, gusto ko pa naman ipatikim sa mga kaibigan ko. But still, it’s my favorite.

So enough for my favorite food now, I am eating pa naman. Na-sudden crave ako sa ulam na ‘yun kaso walang ganon dito. It’s a filipino dish and I don’t have a skill to cook. Sad:( can you cook na lang for me? Just kidding.

SoOoo bye for now, my target. I’ll be back tomorrow or whenever I want. Basta babalik ako. HAHAHA asa naman akong hintayin mo ko, ‘di ba? I’m just assuming things Lol.

Bye;)

My Love In Email [EPISTOLARY]Where stories live. Discover now