Alarma

41 0 0
                                    

Restul zilei Casy si-l petrecu in biblioteca, citind despre pastratorii istoriei. Afla ca ei calatoreau in timp pentru a mentine pacea. Ca istoria era in continua miscare. Ca un geniu malefic numit ,,Jake'' vreea sa schimbe trecutul. A incercat odata sa il ajute pe Hitler, dar a esuat.
Ciudat personaj, gandi ea.

Dupa ce invată cam tot ce trebuia, se duse sa se culce. Dar inainte sa intre in camera ei, holul fu inundat de un zgomot puternic. O urmari pe Sarah ca sa vada unde se duce si se trezi intr-o camera imensa plina de arme. Acolo erau si Mike, Edward si Jason.

-Cod rosu. Jake si-a facut iar aparitia intr-un museu din apropiere, spuse Jason.

-Pai si ce mai asteptam? Sa mergem, zise Sarah.

-Vreau si eu sa vin, exclama Casy.

Tacerea se lasa printre ei.

-Nu cred ca e o idee buna. Te-ai putea rani, spuse Mike.

-De cand atat interes pentru ea? observa Edward.

Ca si cand nimeni nu i-ar lua remarca in seama, Casy continua:

-As putea invata mai multe despre voi.

-Bine, fie. Dar daca moare nu e vina mea, zise morocanos Jason.

Dupa ce toti se inarmara, Mike se apropie de ea si ii intinse o curea de care erau prinse o busola si un cutit lung si ascutit.

-Tine. Sa speram ca nu vei avea nevoie.

Ea se uita la curea care avea un mecanism ciudat de inchidere. Observand, Mike se apropie de ea, astfel incat ii simti respiratia calda pe umar. Cu maini agile ii puse cureaua in jurul taliei si o inchise. Ea simti ca obrajii i se inrosesc.

-In regula. Sa mergem.

O viata ,,normala''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum