Clubul

53 3 0
                                    

Dupa funerarii, se dusese grabita acasa. Pe usa frigiderului era un biletel, pe care scria: ,,Sunt plecat pt 3 ore. Cu drag, John!". Se obisnuise sa aiba un tata vitreg, cu toate ca uneori se intreba cum aratase adevaratul ei tata. Desigur, vazuse fotografii cu el, dar tot era nelamurita. Cum ii suna vocea sau cum mergea. Pozele nu ii raspundeau si la asta.

Soneria usii se auzi, intrerupand acest moment de visare. Cand o deschise, in fata ei statea un baiat chipes, brunet, cu ochii caprui si vioi. Fata fu nevoita sa ridice capul ca sa-l priveasca. Adolescentul avea cam 1,80 inaltime, iar Cassandra 1,70.

-Hei, Casy! Cum te mai simti? Stii tu, dupa... moartea mamei tale... intreba baiatul.

-Bine, Jordan. Ce cauti pe aici?

-Am venit sa te intreb daca vrei sa mergi la concertul unui prieten de-al meu. Canta la un club nu departe de aici.

-Suna bine. De ce nu?

Clubul era mult mai mare decat isi imagina ea. Erau zeci de adolescenti care dansau pe muzica zgomotoasa. Lui Casy ii vibra corpul de la ea. Pe pereti se intindeau luminile colorate ale globului disco atarnat sus, in centrul camerei.

Jordan ii zise ceva, dar ea nu auzi. El se pierdu prin multime, lasand-o singura.

Cand se intoarse cu spatele, observa ca doi barbati imbracati in negru se indreptau spre ea. Casy tresari de frica. Se mai intalnise cu hoti, dar niciodata intr-un loc atat de aglomerat de oameni. Erau mai inalti decat ea, si ambii aveau un fel de busole prinse de curea. Primul si cel mai inalt avea ochii albastri, ca o mare agitata. Parul scurt si blond il facea sa arate ca un inger.

Langa el era un baiat de aceeasi varsta, cu parul de culoarea penei corbului. O privea cu cruzime.

Ea o lua spre iesire. Cand ajunse afara, o izbi un val de aer rece. Simti o mana pe umarul ei, si apoi intuneric.

O viata ,,normala''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum