Museul era sinistru pe timp de noapte. Exponatele, aruncate in umbra, aratau straniu. Casy se infiora.
-Tie frig? intreba Mike.
Intradevar, avea numai un tricou cu maneci scurte, deoarece isi uitase jacheta in camera.
El i-o puse pe umeri pe a lui. Era din piele neagra. Dupa asta, Cassandra murmura un multumesc.
Chiar atunci se auzi un zgomot si sala fu inundata de sute de gandaci verzi, care au format o perdea groasa intre adolescenti. Toti incepura sa loveasca cu cutitele, ca sa dea la o parte zburatoarele. In timpul acesta, o voce puternica rasuna in urechile lui Cassandra. Suna ca o incantatie. Fata se trezi ca incepu sa rosteasca cuvintele cu voce tare. Insectele se adunara in jurul ei, formand o tornada. Si dintr-o data se evaporara in aer. Fata, ametita dupa incantatie, cazu din picioare. Dar fu prinsa de Mike inainte de a atinge podeaua. Se trezi in bratele lui si apoi se ridica. Era sleita de puteri.
-Cum ai facut asta?intreba Jason. Numai magicienii pot face asta.
-Nu stiu.
-Asta e imposibil.
Dupa ce ajunsera inapoi in cladirea aceea ciudata -care se dovedi a fi un museu vechi, parasit, dar renovat frumos- au hotarat ca Casy sa ia cursuri de pregatire, fiindca aveau nevoie de puterile ei in lupta cu raul.
Fetei ii veni in gand o imagine. Jordan, singurul ei prieten de cand era mica. Il pierduse la club si de atunci nu mai vorbise cu el. Se hotari sa plece dupa el.
In drum spre Jordan, observa ca un om intr-o pelerina neagra o urmari pe alee. Ea incerca sa nu se sperie cand barbatul scoase un cutit de la brau. La fel facu si Casy si cand barbatul se apropie, il lovise in burta. Acesta ingenunche de durere, iar atunci ea o lua la fuga. Nu ajunsese prea departe, deoarece alti doi indivizi i-au iesit in cale. Cand unul dintre ei se apropie de ea, o lama argintie scanteie si trecu prin spatele omului. Al doilea fugi pe strada. Baiatul care o salvase zambi ironic.
-Hei. Dai bir cu fugitii atat de repede? intrebă Mike. De obicei, oamenii care ii prindem fug peste o saptamana sau doua.
-Nu. Ma duceam pe la un prieten. Stii, atunci cand m-ati rapit, a ramas singur. Cred ca-si face grji.
-Off! Si nu ti-a spus nimeni ca sunt niste tipi care vor sa te omoare?
-Ai dreptate. Ar trebui sa puna vreun semn pe aici cu ,,Atentie! Oameni malefici!"
-Pai vin cu tine. Ai nevoie de o garda de corp.
-Nu e o idee buna. Vreau eu sa ii spun. Este o poveste destul de greu de inghitit.
-Si vei avea nevoie de o dovada. Iar eu ma ofer cu placere.
Pana la urma veni si Mike cu ea. Dupa ce ii explicara lui Jordan toata povestea si dupa ce il convinsera ca e adevarat, se inserase deja.
-E tarziu. Va trebui sa plecam, pana ce Jason va observa lipsa noastra. Altfel, va trebui sa ii explic ca ti-am permis sa fugi din muzeu si ca te-ai intalnit cu un incuiat, ceea ce e complet interzis.
-Un ,,incuiat"?
-Da, asa le zicem noi oamenilor care nu fac parte din lumea noastra. Adica nu sunt: pastratori ai istoriei, magicieni, varcolaci, vampiri, zane si centauri.
Cand ajunsera inapoi, fura intampinati la intrare de Jason si fiica lui si Edward.
-Unde naiba ati fost toata ziua.
-Noi.., incepu Cassy.
-Am fost sa-l cautam pe Jake, spuse Mike.
-Puteati sa ne anuntati ca plecati dupa raufacatori.
Dupa scena din fata museului, toti se dusesera la culcare. In ciuda zilei obositoare, ea se simtea energica. Dupa o ora de privit in tavan, se auzi un ciocanit in usa. Cand Casy se duse sa o deschida, in fata ei aparu Mike.
-Hei! Ce faci aici? intreba Cassandra.
-Nu puteam sa dorm, asa ca m-am gandit sa iti fac o vizita. Dormeai?
-Nu. Am insomnie.
-Ce zici sa mergem in biblioteca. Vreau sa-ti arat ceva.
-Sigur.
CITEȘTI
O viata ,,normala''
Teen FictionCassandra Kane este o adolescenta ca oricare, sau cel putin asa a crede ea.