Err adik awak okay tak?"soal sana dlam keadaan tergetar getar..budak itu memandang jin dan sana....
Mmama!"kata budak itu sambil menangis...
Nasib human"bisik sana Kepada jin,jin mengangguk...
Laa adik sesat ke!meh sini biar eonni n samchun tlong cari mama"kata sana lalu menolong budak perempuan itu bangun..
Apa nama awk?"soal sana..
Park naeun"jwab budak perempuan itu..
Naeunie..apa nama mama?"soal jin pula..
Anna"kata naeun..sana mengangguk...
Mereka membawa naeun ke kaunter funfair untuk membuat pengumuman..
Ibu bapa kepada park naeun,saya ulang Kepada ibu bapa park naeun,sila ke kaunter sekarang juga...-
Tidak lama kemudian kelihatan sepasang suami isteri bersama 2 orang anak lelakinya berjalan menuju ke arah mereka..
Mama"jerit naeun lalu memeluk anna...
Eden"kata anna yg juga turut memeluk naeun..
Sajang nim! terima kasih sbb jumpa anak saya..saya risau sangat tadi..tiba ii takde" kata ayah naeun Kepada jin
Gweanchana..kami pun kebetulan juga"kata jin pula..
Btw apa nama awk?"soal ayah naeun lagi..
Park junhoo..awk?"soal junhoo pula..
Saya kim seokjin n yg ni kim sana..adik saya "kata jin..junhoo mengangguk...
Aigoo kiyowoo..apa nama ni?"soal sana sambil mencubit pipi anak lelakinya yg masih kecik..
Yg ni jinwoo n yg ni gunhoo "kata naeun yg sudah mengesat air matanya..
Thanks for your help"anna mulai bersuara..
Haa sudah san dah la fail bi"bisik sana Kepada jin..jin hanya tersenyum kecil..
It's okay..small matter"kata jin..wuishh inglish dia pro (sana hanya mengangguk)
||Taehyung pov||
Dia duk melompat-lompat sini sana sini sana..semua mata memandangnya..
Momo menutup mukanya..
Tak kenal tak kenal"kata momo yg masih lagi menutup mukanya..
What hapen ni?"soal jin lalu mendekati mereka..
Oppa nak kencing tapi tandas takde air.. so dia nak balik hotel"terang momo.. jin mengangguk..
Sana call smua kita balik skrang.. lagipun dah lewat mlam ni.. malam besok boleh main lagi"kata jin,sana mengangguk...
||Jeongyeon X jungkook Pov||
Tarik rambut dia kook!"kata jeongyeon..
Jungkook mengangguk lalu Menarik rambut hantu itu manakala jeongyeon menarik baju hantu itu.. Skrang ni bukan dorang takut dengan hantu,hantu takut dengan dorang.. kesian yg jdi hantu tu.. mesti besok resign dah tanak kerja..
Eh haus la pulak"kata jeongyeon..
Ada air tak?"soal jeongyeon Kepada Dracula yg berada di depannya..nak tak nak Dracula itu mengangguk lalu masuk ke sebuah bilik dan mengambil sebotol air lalu diberikan kepada jeongyeon.. jeongyeon mencapai air itu.. sebelum main dia memandang jungkook..
Dahla kook!kan takde rambut dia kan"kata jeongyeon lalu meneguk air mineralnya..
Jungkook melepaskan tarikan..
Bosanla masuk sini"kata jungkook..
Dalam sejarah hantu tu terkedu dngan dorang..yela dri pintu msuk lagi Dorang dah mula jdi gangster.. mula mula si jeongyeon pergi tarik rambut palsu hantu hantu tu.. kemudian dia mengajar si jungkook..
Sian hantu tu.. terkejut dia ..
Jom naik kereta api berhantu balik"kata jeongyeon.. jungkook mengangguk..
Mereka kluar dari rumah berhantu, sebelum mereka membeli tiket keretapi hantu talefon jeongyeon berbunyi..
Jy: Nae sana ya..mwo?
Sana:oppa ajak balik.. kumpul kat bangku depan pintu kluar..
Jy:wae?kami tak puas lagi main
Sana:kau main mcam takde hari esok eh..
Jy:yela yela..
Sana:ppaliii
Jy:nae!
Jeongyeon menamatkan panggilan..
Wae noona?"soal jungkook..
Jin oppa suh kita blik.. dah jom"kata jeongyeon lalu berjalan menuju ke pintu keluar diikuti jungkook...
Sampai di parking...mereka msuk ke dlam kereta...
asal tak nampok nayeon eonni main" soal chaeyong..nayeon tersenyum malu..
elehh..si nayeon eonni syok bercinta mana ada msa nk main"sampuk jeongyeon.. nayeon mengerling...
yah!eonni main ehh"nayeon menglempar botol air mineral yg kosong kepada jeongyeon..