»chapter 26»

44 4 1
                                    

Sampai di perkarangan villa.
Dah kenapa dgn abang kau?otak dah tkde ke?"kata nayeon sambil melihat jin yg sedang melompat lompat seperti budak kecik.Tzuyu dan chaeyoung hanya melihat dengan kaku.
Hyung!Dah dah tu.jgn buat cam org takde otak"kata yoongi.Jin terhenti sambil tersenyum seperti kerang busung.
Haa ambik bagasi bagasi korg sume"kata jin sambil berjalan menuju ke arah kereta.
Yg lain hanya menurut.Sleasai mengambil beg,mreka msuk ke dlam villa.
Selamat datang tuan muda"Sapa makcik jung,maid yg bertanggungjawab menjaga villa.
Eh muda ke?"sampuk Momo apabila makcik jung menyapa jin dengan panggilan tuan muda.Semua hanya ketawa mendengar kata kata momo.Jin hanya membiarkan mereka ketawa.Sebagai abg dia sudah biasa menjadi bahan lawak adik adiknya.kemudian dtang seorang pemuda dan seorang ahjussi dan kemungkinan suami kepada makcik jung.Tapi siapakah pemuda itu.
Tuan muda makcik lupa nk kenalkan ni cucu makcik.Makcik bwak dia tinggal sini sbb makcik yg jga dia"kata makcik jung.
kyulwoon ah,ni tuan rumah ni"kata makcik jung.Annyeong"tunduk kyulwoon.
Jin tersenyum.
Eh lupa nk kenalkan adik adik saya, maklumlah makcik kan hnya knl saya. Drg tkyh knl tkpe,ank pungut"kata jin.
jihyo nayeon menjeling jin.
Eh apa ckap mcam tu"kata makcik jung.
Dia mmang kuaja kit makcik"sampuk dahyun.Jeongyeon dan dahyun membuat high five.Chaeyoung berbisik sesuatu kepada jimin.Kemudian jimin membawa chaeyoung ke dpur.
Btw yg ni Namjoon.Better makcik tkyh suh namjoon buat pape.Dia ni nasib malang skit"kata jin.Namjoon hanya mengerling.
Then ni yoongi.yg ni hoseok n Yg ni"blum sempat jin menghabiskan ayatnya.
Nayeon imnida.The cutest girl in the world" kata nayeon.Mian makcik,Kembar sya ni lupa mkan ubat"kata taehyung lalu menutup mulut nayeon.Yah"jerit Taehyung.Kembar?"soal makcik jung. Taehyung mengangguk.Kembar tiga"kata taehyung.Nayeon,Taehyung,saya lah tu Then" kata taehyung sambil menunjukkan dirinya.Jimin"kata jimin yg bru keluar dri dapur brsama chaeyoung.Makcik jung mengangguk.Dri sudut lain,2 Org maid bawahan  sedang terpegum melihat kecantikan dan kekacakkan family itu. Malah terpegun dgn bilangan Adik beradiknya yg dianggap luar biasa.
tiada yg mustahil di wattpad-author
yg ni jeongyeon n twinsnya sana.Then Ni momo.yg ni jihyo n mina.Drg un kmbar" kata jin lagi.Makcik tersenyum memandang mereka yg sgt cantik dan neutral.Ni bongsu laki,jungkook.Sebelah dia tu dahyun then si kembar tu twins bongsu" kata jin.Annyeonghaseyo"mereka serentak menunduk.
Oppa tlong bwakan bagasi jeong ehh.Jeong nak pegi dapurlah.haus"kata jeongyeon.
Eh oppa yg bercakap jeong lak yg haus"kata jin.Yelaa dia yg kering air liur time kenalkan adik adiknya tadi.
Alaaa tlong je"kata jeongyeon.Jin pasrah.
jeongyeon ke dapur.Tidak lama kmudian mereka trun ke bwah.Tae dan jimin bercadang mahu bermain badminton di luar.Hyo,mina jum lwan badminton. Jihyo dan mina nampaknya lebih tertarik terhadap drama yg dipaparkan di dpan.
Hyun,nay jum lawan ni"jerit jimin sambil mengangkat racket badminton dan ditunjukkan kepda nayeon dan dahyun yg brada di kolam ikan.Nayeon dan dahyun berlari mendekati mereka.
Jum"kata nayeon dan dahyun serentak.
Yoongi dan yuyu skali lagi membuta di dlam blik namjoon.Yela,si yoongi ni angkut yuyu dan cee ke blik namjoon.Katanya namjoon dan yoongi suh cee dan yuyu buat smthg.Tpi tak lama kmudian yuyu dan yoongi terlelap,Manakala cee bermain game di ipad namjoon.Momo and jungkook duk lyn movie kat dlam blik jin.Dgn jin jin skali un lyn movie gak.Tidk lama kmudian jeongyeon dtang join drg tgk movie.mina an momo ke dapur utk mngambil air.Kyulwoon juga brada di sana.Err hi"sapa mina.kyulwoon senyum.Sorg jeke?"soal momo.Bagi mina soalan momo itu soalan bodoh.dah nampak dia sensorang kat dapur buat apa tanya.Kyulwoon senyum lalu mengangguk.Mina menggeleng kepala lalu berjaln menuju ke ruang tamu.Umur brapa?"soal momo.Ceh momo mau masuk daun.19"jwab kyulwoon.Ohh kita seumur"sampuk sana yg kebetulan ke dpur.
Momoyah,yoongi oppa panggil kat ats"Kata Sana.Smasa dia mau ke dpur dia terserempak dgn yoongi.Momo memgangguk lalu berjalan pergi dri situ.
Sana hnya tersenyum memandang kyulwoon. Kyulwoon yg tampak gugup hnya tersenyum kecil.Mana tak gugup si sana kemain senyum.
oh Eonni"Dtang pula cee.Er kyul oppa mn biskut?"soal cee.Kyulwoon mengambil biskut di dlam laci dn berikan kpda cee.Cee nak buat ap nan biskut tu?"soal sana.Lah,apa soalan lah.Nak mkan lah"jwab cee.Yelaa nak mkan katne?"smbung sana lagi.Joon oppa.Tgh dpatkan chicken dinner"kata cee lalu naik ke atas.

tbh~
(Mybe tkda next ep.If min rajin min smbung.bsc idea tak byk sgt.Dgn skolah tak buka ni Otak dah cam dimakan lembu >_< )

#2 [𝙵𝙰𝙼]Nine with Seven Where stories live. Discover now