mereka ke sekolah seperti biasa...
so how your holidays?good?"soal minju.. sana dan jeongyeon mengangguk..
hohohohohoho aku unye ole ole tade ke?"soal taeyong pula...
weh-"jerit lisa yg brada di dpan muka pintu..
korg pegi mne?"soal sana....
Ku nak cari boyfriend..ko thu ak sendu alone ni" kata lisa lalu duduk di tepi jeongyeon...
aku un single"kata jeongyeon pula..
ko nak ciri ciri yg mcam mna?"soal taeyong pula..
hmm .. aku na yg handsome.. aishh mesti handsome enn then pembersih..klau ada habuk sikit pun mesti dia lap.."kata jy sambil meletakkan tangan di dagunya..
baik ko kawen je terus dgn vakum"kata lisa sambil minum air..
nyeong"sapa mingyu yg bru sahaja msuk..
suho menepuk bahu mingyu kemudian dia mengambil tempat di sbelah minju..
nyah-ku dah minat tgk drama penthouse"kata lisa pula..semua mata memandangnya..
woo aku un tgk..best enn"kata taeyong pula.. lisa mengangguk..
Aishh..nnti kita kne tgk gak sana..jrang si lipas suka kdrama act drama tu best.."kata jy.. sana mengangguk..
eh..aku sukala kdrama.."nafi lisa..mereka sekadar ketawa..
yeke?bukanke kau suka BL series eh!"kata mina pula..lisa membulatkan mata lalu menepuk bahu sana..
manade"katanya..semua hanya ketawa kerana dpat mengenakan lisa..
||Jin & Namjoon||
Hyeong!ni fail psal projek baru kita dekat ilsan" kata namjoon lalu menghulurkan fail kepada jin dan duduk di kerusi di hadapanya..
jin mengangguk..
hyeong!boleh tak tlong joon uruskan 2 org budak praktikel tu.. joon kne kluar ada hal"kata namjooon yg sememangnya ada hal..dia ingin berjumpa dgn bambam n vernon..haritu time jumpa kat fam time kemain sombong si vernon..
hah yelaa"kata jin lalu namjoon bangun menuju ke pintu ..
gomawo hyeong"ucap namjoon lalu menutup pintu dan kembali ke officenya..
Slesai menyiapkan kerja namjoon keluar..
eh tuan!dah nak balik ke?"tegur stafnya..
namjoon memandang yeoja itu sambil mengangguk..
||Jungkook pov||
serim bermain talefon sambil mkan roti gardenia.. roti gardenia n serim tidak prnah berpisah..Jihoon yg terlalu bosan melempar cubitan roti kepada sungwoon yg kusyuk membaca komic anime..well anime lover
bosan do"kata jungkook sambil melihat kenan kekiri...
Time blik satgi lepak jum!main game"cadang serim..mereka mengangguk..
Pada masa yg sama dahyun dan eunha melintas..
hyun!"jerit jungkook,dahyun menghentikan langkah dan melihat ke arah kelas jungkook sebelum berjalan menuju ke arah jungkook..
mwo?"soal dahyun..
nnti blik ckap kat jeong or sana noona jgn tunggu oppa au,krg blik dulu,nnti oppa blik.sndiri"kata jungkook..dahyun mengangguk
jamkanman-knapa tak gitau jim oppa?"soal dahyun pula..yela jimin kn kerja sini,awat tak gitau..
hyun lupa ka?rini hyeong cuti la"kata jungkook, dahyun hanya meng"oh"kan sbelum..
Eunha!jom pergi class eonni aku jap"ajak dahyun..eunha mengangguk lalu mereka berjalan ke kelas jeongyeon dan sana.....
Eonni"sapa dahyun.Jeongyeon dan sana berpaling melihat dahyun dan eunha.
nae hyun ah..mwo?"soal jeongyeon sambil mkan roti.Belum sempat dahyun menjawab suho yg bru sahaja msuk ke dlam kelas menyapa mereka.
hi dahyun eunha"sapa suho lalu duduk di tepi taeyong.Eunha hanya tersenyum memandang mereka.
oppa suh kita blik dulu.Dia blik dgn kwan dia" terang dahyun.Jeongyeon dan sana mengangguk.
oky..dah dah msuk kelas cepat,nnti lambat"kata sana.dahyun mengangguk lalu keluar dripada kelas diikuti eunha.
Odola aku jumpa duit tadi"kata suho yg duduk di tepi taeyong.Semua mata tertumpu kepada suho.
brapa weh?"soal lisa.Minju juga mengangguk.
10 sen"sebaik sahaja suho menjawab puk sebuah wallet kosong melayang di kepala nya.
Bila bila na ckap tu tkyh buat org suspen"kata mingyu sambil menggosok tanganya selepas buat headshot tadi.Suho tersenyum kecil.
||Jin pov||
Slesai meeting jin kluar lunch..semasa lalu di hadapan sebuah kedai alat elektrik dia ditarik oleh seorang wanita tua..
eehhh"jerit jin apabila ditarik wanita itu.
Ku tahu sem"sempat lagi dia puji diri sndiri,
ehh makcik knapa ni?"soal jin kepada makcik itu apabila tangannya dilepaskan..
ni haa makcik nak lelong peti ais ni..pastu periuk ni pun makcik nak lelong"kata wanita tua itu lagi, jin menggaru kepalanya yg tidak gatal.Dia berfikir sejenak..
Err mcamnila makcik,saya beli smua ni..skali ngan makcik pun sya beli tpi bukan tuk saya, tuk jiran saya..sian dia makcik,single takde siapa yg nak tlong msakkan tuk dia"kata jin lebar panjang
Makcik itu tersipu sipu ..
ada gmbar dia tak?"soal makcik itu jin tersenyum lalu mengeluarkan talefon dan menunjukkan gambar pakcik yg dikatakan jin itu
Makcik tersenyum..
||Di rumah||
Ketiga tiga buah kereta sampai bersama di perkarangan rumah..
Mne kook?"soal taehyung sebaik sahaja kluar dripada kereta.
oppa dgn kwan dia pergi mn tah..kjap lagi dia balik kut"kata dahyun lalu msuk ke dlam rumah.
Cee menunggu mereka sambil bersandar di pintu
Mereka berkumpul di ruang tamu
cee n yuyu dah mkn?"soal suga.Tzuyu mengangguk..
Tidak lama kmudia sebuah lori berhenti di hadapantbc~
sorry if short..
act min bz dgn hw
hhsbsbssbbs