Předmluva

81 5 2
                                    

Tady je pro děj, přímo nesouvisející s případem, dobré vědět pár věcí.

Nalézáme se v čase už daleko po Smrtící osmdesátce.

Baby s Deanem mají dvě děti, dvojčata Ellen a Johna, kterým se souhrně říká Čmeláci (to byl interní vtip s Transformery a Bumblebee, když se ještě myslelo, že bude jen jedno dítě).

Sam pořád chodí s Felicií, Feliciin bratr Octavianus zase začal randit s Jessicou – ano, tou původně Samovou Jessicou.

A aby to nebylo moc jednoduché, Sam s Felicií také adoptovali štěně, fenku samojeda (pun intended), pojmenovali ji Sněhurka. A Sam Fel říká Vločko. Hehe. Hotový to, Ledový království nebo co.

Octavianus jede v pořádání nelegálních zápasů, kde se Dean prosadil pod přezdívkou Hellhound.

Po jakémsi hecování se nakonec usneslo, že je v plánu zápas Sama, Deana a Octaviana, přičemž Felicie, Jessica a Inez (Baby) se nechaly umluvit na ženské zápasy v bahně.

Co se týče problémů, které nikdy nekončí, právě teď... pamatujete na Granta? Mafiána, který obchodoval s příšerami a chtěl prodat Lokiho? Jeho pravá ruka Thorn se vrací jako démon, a páni, ten chce ŠKODIT.

Ještě než bude čas tohle všechno řešit, mají před sebou bratři Winchesterové tak trochu netradiční případ – v Elwoodu vypuklo cosi, co může a nemusí mít nadpřirozené příčiny, každopádně Impala číslo dvě s Deanem za volantem tam vyráží...

A uvidí se, co se bude dít.

Spekulace o tom, o co se jedná, jsou vítány. Schválně, jestli to někdo vyřešíte dřív než Sam s Deanem.


Záhadný virus (Supernatural fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat