2.

16 1 2
                                    

**POV JOEL**

Nog 4 minuten. Ik keek naar welk base ik de volgende meeting moest gaan. Base C. Is 18 minuten van me. En met welke person? Alex en Thomas. Chille mensen.

(Members van de gang)
Leslie (22) - De innocentste van de groep, shy en gelooft alles wat ze hoort.
John (21) - Agressief, loyaal als het gaat om de baas en kan aardig zijn maar klein procent.
Alex (25) - Chillste persoon hier. Praat vaak met me en is de eerste persoon die deze Gang joinde.
Thomas (18) - Ook Chill maar kan loisy zijn. Is de nieuwste persoon hier en zit nog op universiteit.
Bella (20) - Praat vaak en maakt elke keer ruzie met Elline als ze dr ziet.
Elline (21) - Is vaak stil en vecht met Bella.
De baas (?) - Niemand weet iets over hem en bij face cam doet hij geen face cam aan :(.

Ik ging naar de keuken en pakte een family sized chipsbag. John kwam ook de keuken in en pakte de chips af. "Hey! Gun terug!" Ik achtervolgde hem. "Hey! Vergadering is al aan de hand!" Zei Leslie. Ik haastte naar de bank en kwam naast Leslie zitten. Ik keek naar dr mooie gezicht. Er is geen weg dat ze valt op iemand zoals ik... John kwam tussen ons zitten. Nee! Nu kan ik niet naast haar zitten! Ik zuchtte en keek naar de beeld. De baas, zoals gewoonlijk had de face cam off en je zag alleen een pfp. Eline en Thomas zaten bij elkaar en Bella en Alex zaten bij elkaar. De baas gebruikte een voice changer dus had hij een super diep stem. "Alex, Eline jullie hebben toch wel die missie gedaan?" "Jep!" Zei Alex en Eline knikte. "De nieuwe missie gaat naar John en Joel!" Ik keek John aan en hij keek mij aan. Ik keek gelijk naar de baas' zwarte profiel picture. "Wat is de missie?" Vroeg ik. "Jullie gaan 5 auto's stelen. Die gekocht zijn door mensen. Ik keek op. "Dat is diefstal toch?" Vroeg Leslie met haar gezicht innocent als altijd. "Leslie, je hoeft je niet druk te maken!" Leslie schrok van de diepe voice en knikte. "Begrepen John en Joel?" "Ja!" Zeiden we op koor. De baas verliet de face cam. En we hingen gelijk op. "Ugh, hoezo moet ik nou met de nerd?" Zei John. Ik zuchtte. Het duurde maar 5 minuten. Minder zelfs. Deze gesprekken zijn waardeloos!

Leslie wou gaan maar John hield haar hand vast. Leslie keek John verbaasd aan. "Wat is er?" John bloosde. G-gaat hij haar uitvragen? "Zullen we bij een restaurant eten?" GAAT HIJ HAAR DAAR UITVRAGEN???! "Oh dat klinkt leuk! Joel kom je mee?" Ik keek haar aan. "Meen je dat? Tuurlijk zou vast leuk zijn!" Zei ik. Leslie keek me blij aan. "We kunnen de hele gang uitnodigen!" "OH JA DAT IS LEUK!" Zei John. Ik keek hem raar aan. John keek verbaasd me kant op. "Ey Joel contact de anderen wij gaan alvast naar de restaurant, Leslie kom maar naar mijn auto." "Ik rijd wel met mijn eigen auto!" Zei Leslie. "WELK RESTAURANT ÜPERHAUPT!?" Riep ik. "Gewoon die ene naast Leslie's. Ik zuchtte en stapte mijn auto in. John reed al en Leslie achtervolgde hem. Ik achtervolgde Leslie terwijl ik de Gang contactde. Iedereen kon komen behalve Alex. Vast druk.

DeathWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu