5.

11 1 4
                                    

**POV JOHN**

Ik stuurde Joel een bericht. Hij reageerde niet. JEMIG KAN HIJ NIET REAGEREN? We moeten nog steeds 5 auto's stelen en ik heb er al 2 gestolen. Wie gaat er 3 stelen? Ik of hem. Ik zuchtte en stuurde Thomas een berichtje. 

Gast weet je waar Joel is?

De bericht werd meteen gelezen. Jemig Joel kan je niet zoals hem zijn?

Hij is in de ziekenhuis.

Wat? Wat is er gebeurd!?

Nou zijn zusje viel flauw!

Oh, hij kon het tenminste vertellen tegen me. Ik belde oom Daan en vroeg of ik langs mocht komen. Hij zei ja, dus ik kwam. Na de hele dom gesprek ging ik eindelijk. Ik keek naar zijn auto. Een Mercedes-Benz. Nice one! Ik pakte paar sleutels die ik had gekocht en veranderde de shape ervan. Het past erin! Hehe ik ben Overpowered!



**POV JOEL**

''W-wat?'' ''Zeggen ze de waarheid, Joel?'' ''T-Tuurlijk niet!!'' zei ik. ''Je gaat niet dood zolang je met mij bent.'' ''Ze zeggen dat ik je niet moet geloven.'' ''H-Hoezo zou je überhaupt naar geesten luisteren?'' vroeg ik. ''I-ik wil dat ze weggaan!'' Ik zag tranen komen uit Lily's ogen. Ik keek uit het raam. Ik dacht even aan mijn ouders. ''Als ik dood ga, ga ik dan naar mama en papa?'' Ik keek om naar Lily. ''Denk niet aan de dood! Je gaat niet dood!'' ''Maar iedereen gaat wel op een dag dood, toch?'' Ik schudde mijn hoofd. Ik wil niet dat ze nu al denkt over de dood. ''Dus je zegt dat mama en papa ons hebben verlaten voor een reden..'' ''I-Ik zei dat nooit!'' ''Je zegt dat niet iedereen doodgaat, waar is mama en papa dan!'' Ik keek naar de plafond en zuchtte. ''Dat weet ik niet.'' Lily veegde haar tranen weg. ''Hoezo ben ik hier?'' ''Je was flauwgevallen..'' zei ik rustig. Ze knikte. ''Ik sliep een keer tijdens rekenles..'' ''W-Wat zei de docent?'' ''Ze vroeg of ik naar huis wou gaan maar ik sliep maar voor 5 minuten.'' Ik knikte. Wat een chill docent. ''Ik had een nachtmerrie, het ging over papa en mama.'' Ik keek haar vragend aan. ''Wat gebeurde er?'' ''Ze leefden nog! We gingen samen op pad naar een kasteel en we zagen ze! En we mochten daar ook leven!'' Zei ze enthousiast. ''Lily het is maar een droo-'' Ik ging mijn zin niet afmaken. Ik wil haar droom niet crushen, maar ik wil ook niet op pad naar een fucking kasteel. ''Joel! Zullen we op pad gaan als ik van de ziekenhuis af ben?'' Ik zuchtte. ''J-Ja hoor, Lily..'' Een doktor kwam en vroeg of ik weg kon gaan. Ik deed zoals ze zei en was in de hal. Leslie kwam net van Kamer D43 en ik zwaaide naar haar. Haar ogen waren rood, zo te zien huilde ze wel.. ''Gaat het?'' Vroeg ik. ''Ehm ja, ehh.. moet je geen auto's stelen?'' Ik vergat dat helemaal! ''Oh JA! Ik ga dan nu, doeii!!'' Ze kniktte en zwaaide me uit. Ik nam de trap af want ik ben nog steeds claustrofobisch. Ik liep de trap rustig af en bij de balie zag ik Alex. Ik groette hem en hij keek achter. ''Oh hey Joel! Hoe gaat het?'' Mijn ogen waren waarschijnlijk rood van al de gehuil, maar ik zei dat het goed ging. ''Nice!'' ''Waarom ben je hier?'' Vroeg ik. ''Prive..'' Ik knikte en verliet de gebouw. Ik stapte in mijn auto en reed weg. Ik stool 2 auto's en keek toen even naar mijn mobieltje.  

2 berichten van John.

GAST HOEVEEL AUTO'S GAAT IEDER STELEN?

LAAT MAAR IK HEB AL 3 AUTO'S GESTOLEN!

Ik zuchtte en typte in:

Ik heb 2 auto's gestolen, gaan we inleveren bij die ene mens?

Ik kreeg een oproep van John.

''Watser?''
''WAT WATSER? IK WACHTTE FUCKING 24 UUR OP JE EN KOM JE NU PAS!'' 

''Was gewoon 15 minuten.''

''OK Kom naar de base dichtbij Leslie's huis.''

''Aii, ik kom eraan.''

Ik reed een van de gestolen auto's en reed naar Leslie's huis. Er waren daar al 2 auto's zodat ik en John terug konden rijden en de andere auto's hiernaartoe rijden. Na een tijdje was het eindelijk gelukt. Ik en John kregen dezelfde timing een berichtje van ''The Boss''. 
Goed gedaan, Mannen!

Ik typte niks terug en loopte maar ergens. De enige ding waar ik nu aan denk is Lily.. Hopelijk sterft ze niet. Ik liep naar mijn huis maar wist niet waar ik was. Ik typte Thomas of hij me kon ophalen en hij zei meteen yep. Ik wachtte bij Leslie's huis. Ik zag een rood Audi en ik stapte in. ''Hehe hoezo ging Leslie je niet brengen? Was het een date? HOE GING HET?'' Ik werd rood. ''Nee! Haar auto is hier niet eens!'' Thomas glimlach veranderde. ''Jammer man, hoop dat het beter gaat volgende keer.'' Ik zuchtte. ''Rijd maar gewoon naar huis.'' ''OH JA, HOE GAAT HET MET JE ZUSJE!?'' ''Goed hoor, maak je maar geen zorgen.'' ''Ik wist nooit dat ze naar dezelfde school ging als ik, Ik ga dr beschermen! Maak jij maar geen zorgen over haar!'' Ik zuchtte. ''Hoeft niet hoor! Bedankt though.'' 


Ik stapte uit de auto toen ik realiseerde dat ik bij mijn huis was. ''Bedankt Thomas, Wil je geld?'' Thomas schudde zijn hoofd. ''Nee, man! Je hielp me met huiswerk ik help je nu!'' Ik knikte. ''Aii doei!'' ''Challas.'' zei hij. Ik deed de deur open en zag een schaduwfiguur..

DeathWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu