**POV JOEL**
Iedereen kwam op tijd, behalve Alex, natuurlijk. ''Zou ik betalen?'' vroeg Leslie. ''Oh nee hoeft niet, laten we allemaal voor zichzelf betalen!'' Zei Thomas. 'Iedereen was er met Thomas eens. ''Hoezo eet je rijst met lepel?'' Vroeg Bella aan Elline. ''Hoezo eet jij met vork?'' ''OMDAT DAT NORMAAL IS!'' Zei Bella. Ze ruziede verder. ''UGH HOU EENS JE MOND, JIJ BENT ALTIJD DEGENE DIE EEN RUZIE BEGINT!'' ''Jij begon het...'' zei Elline. ''NEE JIJ, JIJ MOEST NOOIT MET LEPEL ETEN!'' ''Sorry..'' Zei Elline zacht. ''Hey hey Laten we geen ruzie maken!'' Zei Leslie. Iedereen knikte behalve Bella en Elline. Thomas deed een arm om me heen en ik keek zijn kant op. ''Wat is er?'' ''Ik ben blij dat ik jou heb ontmoet je bent een van mn beste vrienden!'' Ik zuchtte. ''Wat wil je? Meer eten? Zakgeld?'' ''HELP ME ALSJEBLIEFT MET MIJN HUISWERK!'' Ik zuchtte weer. ''Heb je het mee?'' Hij schudde zijn hoofd. Hij was al klaar met eten en ik ook. ''Is het thuis?'' Hij knikte. ''Aii, wil je nog wat eten?'' Hij schudde zijn hoofd. ''Moet af zijn voor morgen.'' ''Aii ben je met een auto of lopend?'' ''Lopend..'' 'Rijd maar met mee, geef me wel de directies.'' Hij knikte blij.
We stapten beiden uit de auto en Thomas pakte zijn sleutels erbij. De deur werd geopend en we stapte in zijn huis. De hal was heel mooi en er was geen ruim. ''Sorry voor de troep!'' Zei Thomas. Ik keek hem vragend aan. ''Waar is uhm je huiswerk?'' ''Oh, kom maar boven!'' Ik knikte en volgde hem. ''Kan je dit invullen voor me?'' Hij keek zielig. ''Uhm..'' Ik bladerde en telde hoeveel bladen het had. Zijn huiswerk stond uit 8 bladen. Ik zuchtte en vulde de antwoorden in. '''WOW NU AL KLAAR?'' Ik keek vragend zijn kant op. ''Hoezo hoeveel tijd is er gepasseerd?'' ''Maar 8 minuten!'' Dus 1 minuut per 1 blad. ''Ik ga naar huis, challas.'' ''W-wacht!!'' Hij pakte me bij mijn arm. Ik keek op. ''Ik werd een paar dagen geleden jarig.. 18 jaar! Je bent de enige die niet kwam. Wil je misschien-'' ''Nee.'' ''H-HOEZO NIET!?'' ''Ik heb thuis problemen.'' Zei ik en dacht aan Lily. ''Ik kan je ermee helpen! Jij hielp me ook met mijn huiswerk!'' ''Nee dankje, dit is een eigen probleem, maar bedankt!'' Zei ik met een lach en verliet. Ik stapte mijn auto en in en keek nog een keer naar Thomas huis. Hij zwaaide me uit met een lach op zijn gezicht. Ik toeterde en reed weg.
Na een paar minuten was ik al thuis. Ik deed de deur open en ik ging naar boven. Ik zag Lily nergens in haar bed. Ik ging naar mijn kamer en zocht maar zag haar daar ook niet. Ik zocht overal, de keuken, de woonkamer. Uiteindelijk ging ik naar boven. Je kon de zweet op mijn voorhoofd voelen. Ik deed de balkon deur open en zag Lily op een krukje zitten. ''W-WAT DOE JE HIER!?'' Riep ik uitadem. Lily keek op. Er waren tranen in haar ogen. Shit, nu voel ik me slecht dat ik schreeuwde. ''W-wat is er?'' Het was verdomme koud dus gaf ik haar me jas. ''Ik dacht aan papa en mama!'' Ik schrok. In deze 2 jaren had ze nooit iets over hun gedacht. ''Zijn ze echt weg? Verlieten ze ons? Waarom? Waarom verlieten ze ons? Deden we iets verkeerd?'' Ik veegde haar tranen weg en schudde mijn hoofd. ''Nee, we deden niks verkeerd.'' Ze kwam mijn kant op en knuffelde me. Ik keek haar verbaasd aan. ''B-bedankt. Bedankt dat je hier altijd voor me bent!'' Zei ze met tranen in haar ogen. Ik knuffelde haar terug. Jij bent de enige reden dat ik nog leef..
**VOLGENDE DAG**
''Joel, kan je me brengen naar school?'' Ik zuchtte en knikte van ja. Er verscheen een glimlach op Lily's gezicht. Ik stapte in mijn auto en wachtte op haar. Eindelijk kwam ze. ''Bedankt!'' Zei Lily. Ik reed door en parkeerde bij de parkeerplaats. Ik zag Thomas verderop. Oh, ze gaan naar dezelfde school. Ik hoop dat Thomas me niet ziet though. ''Aii doei!'' Zei ik. Ze bedankte me weer en ze liep verder totdat ze opeens flauwviel.....