Capitolul 3

1 1 0
                                    


    Te aștept din nou mai nerăbdător ca niciodată... Este înmormântarea surorii mele. Este la fel de liniștită și de sumbră ca și celalalte. Sora mea era întinsă într-un sicriu scump din marmură și având în mâini o oglinjoară de argint. Mereu se privea în oglindă și mereu ea era cea mai frumoasă din familie însă acum și.a pierdut acest farmec... Te simt... Aura ta apăsătoare... Ai apărut în fața mea de partea cealaltă a sicriului și ți.ai inceput micul ritual.

     "Aplexum mortem, accipit. Te tua fata potest resistere, ex animo da ad praesidium."¹

  Ar trebui să aflu ce tot îndrugă acolo... S.a aplecat peste sicriu și a șoptit ceva neintelegibil apoi s.a dat în spate însă fata ei nu s.a oglindit în oglinda de argint. Lucru ciudat dacă stai sa te gândești. Se spune că ființele care nu sunt pure, printre care și vampirii, nu se pot oglindi in oglinzile făcute și poleite cu argint deoarece argintul este un metal pur.

-Esti chiar moartea! Am șoptit mirat.

-Da, eu sunt. De ce ai ucis doua persoane! Cel mai bun prieten și chiar și sora ta!

-Pentru a te vedea... Am spus înainte să.mi întoarcă spatele și să dispară în mulțime la fel ca data trecuta.

____________________________________________

"Îmbrățișează moartea, accepto. Nu te poti impotrivi soartei tale, si dămi sufletul tau mie pentru al proteja de ce o să vina." ¹

In Love With DeathWhere stories live. Discover now