Untitled Part 3

120 8 1
                                    


قولتله طيب و روحت القريه دى مفهاش غير بيتين جنب بعض و بيوت القريه بردو بعيد عنى أنا حاسس إن انا راييح اعيش فى سجن مش فى بيت (23)
-
المهم وافقت و دفعت ايجار الشقه دى لمده سنه قدام وروحت اشتريت عفش جديد للبيت و كل حاجه اصل اللى معاه فلوس الدنيا بتقوم وبتقعدلوا (24)
-
الفلوس اوقات بتخلى الحجر ينطق و يققولك تحت امرك و بتخلى الناس تبتسملك وتحبك كمان , بس كل ده عشان فلوسك اللى معاك مش أكتر (25) 
-
روحت قعدت فى البيت ده , هناك مفيش عمارات زى المدن هناك البيوت عامله زى الغرب مفيش حد فوقك ولا تحتك المهم كانت بتقابلنى مشكله (26)
-
"موضوع الاكل" اقرب مكان اشترى منه اكل بعيد حوالى 7 كيلو كنت بروح اشترى الأكل بالاسبوع عشان يكفينى وكمان الدليفرى صعب يجى هنا , حياه بؤس (27)
-
قاعد لوحدى ماليش اصحاب ومش عارف اتعرف على حد حاسس إنهم بيبصو ليا بتطريقه غريبه زى ما اكون شخصيه غريبه او فيا حاجه او شاذ مثلا ! (28)
-
عرفت ان القريه دى مبتحبش اى حد غريب يجيى يسكن فيها بس حاولت اتقرب منهم و للأسف كانو بيصدونى ديما حسيت بالوحده جدا و تعبت نفسياً (29)
-
كلنا متناقضين بنحب كل حاجه وعسكها بنعمل الصح و نقول عليه غلط و نعمل الغلط نقول عليه صح ومع الأسف مش عارفين بنعمل فى نفسنا كده ليه ! (30)
-
كنت بروح الكليه كل يوم ابص للناس احس ان انا قرفان منهم ومن اشكالهم غرور و تكبر وتحس إنك مش رايح جامعه انت رايح تشحت منهم (31)
-
وانا قاعد لقيت زمايل قربو منى قالولى ايه ياريس انت جديد؟ قولتلهم اه قالولى اشطا احنا صحابك بقى وكده قولتلهم شرف ليا يارجاله والله (32)
-
وبعدها لقيت واحده من اللى واقفه مع الشباب بتقول العربيه اللى السودا اللى كنت راكبها الصبح دى بتعتك؟ قولتلها اه قالتلى لاء حقيقى إنت كيوت(33)
-
قالتلها شكرا, قالتلى نورت الكليه قولتلها شكرا , قالتلى انت من النهارده صاحبنا وبعدها بشويا لقيتها بتقولى انت هتوصلنى النهارده بقى اشطا (34)
-
ابتسمت وقولتلها تحت أمرك العربيه بتاعتك ثوانى هجيب حاجه من العربيه وجاى و اول ما روحت عند العربيه ركبتها و مشيت وسبتهم (35)
-
قرفت من الاشكال دى و قرفت من الجامعه دى عموما وقررت مروحش الا على المحاضرات وخلاص بلاش قرف على الصبح الواحد تعب من الاشكل اللى بيشوفها (36)
-
وفى يوم و الدنيا بتشتى بليل و انا قاعد فى الاوضه سمعت صوت ناس جنب البيت افتكرتهم حراميه "انا يعتبر قاعد لوحدى فى المكان ده" (37)

-
ومفيش غير بيت قديم كده بعيد عنى بحوالى 100 متر بعدها لقيتهم بيخبطوا قولت مين؟ "جسمى بيرتعش" قالو احنا جيرانك اللى جنبك (38)
-
قولتلهم مفيش حد جنبى انتو مين؟ قالو يابنى افتح احنا جيرانك خايف ليه احنا ساكنين جنبك ب100 متر قولتلهم اه حاضر و روحت فتحت الباب.. (39)
-
واول ما فتحت لقيتهم بنتين و واحد كبير و ولد صغير قالولى ازيك؟تمام قولتلهم اتفضلو ادخلو من المطره قالولى متشكرين ودخلو قعدوا (40)
-

الوحده.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن