عملتلهم حاجه سخنه يشربوها قالولى انت جديد هنا؟ قولتلهم اه قالولى احنا جيرانك لو احتجت اى حاجه هتلاقينا قولتلهم شكرا انت ناس طيبه جدا (41)
-
وبعدها قالو احنا جاين نعزمك على عيد ميلاد بنتنا بكرا قولتلهم طبعا ده شرف ليا قالولى طيب هنستناك يلا هنمشى بقى عشان الوقت اتاخر سلام (42)
-
روحت اجيب هديه للبنت مش عارف اجيبلها ايه؟ شكولاته؟ لاء طب اجيبلها ايه؟ اجيبلها اندر وير ؟ بردو لاء اجيبلها ايه طيب؟ البنت بتحب ايه؟ (43)
-
جيبتلها بوكيه ورد وموبيل جديد و خلاص و مشيت روحت البيت لقيته مش بيت ده عباره عن فيلا و رنيت الجزر لقيت البوابه اتفتحت ودخلت .. (44)
-
ودخلت بالعربيه لقيت الفيلا ضلمه من جوا هو ايه مفيش حد ؟ روحت خبطت على الباب لقيت عيل صغير فتحلى وقالى عاوز مين ياعمو ؟ (45)
-
قولتله هو هنا مش في عيد ميلاد بردو؟ قالى ايوة ياعمو ودخلت لقيت البيت كله نور من جوا مع انه من برا مفيش نور اصلا؟ طب ازاى ده ؟ (46)
-
بعدها ببص لقيت الشبابيك كلها سوده اهاا ممكن تكون فاميه؟ المهم دخلت لقيت 10 اشخاص فى البيت بس وروحت اديت لبنتهم هديه عيد الميلاد (47)
-
قعدت وسطهم حاسس إن انا قاعد وسط اهلى بيغنوا وبيرقصوا لقيت بنتهم مسكتنى من ايدى وقعدت ترقص معايا و انا محرج من اهلها جدا (48)
-
مع ان اهلها كانو مبسوطين واحنا بنرقص بتقولى انت صعبان عليا قولتلها ليه؟ قالتلى بكرا تعرف و فضلنا نرقص انا وهى كنت مبسوط اوى (49)
-
اديها كانت دافيه وبعد ما رقصنا ابوهم وقف قدمنى لأهله وقالهم ده جارنا الجديد كلهم كانو بيسقفو كنت حاسس إننا واخد اوسكار مش بيعرفهم عليا (50)
-
وبعدها قعدنا اتعشينا وروحت وقفت اشرب سيجارة لقيت الولد الصغير بيقولى غلط ياعمو إنت كده هتولع فى البيت لو سمحت اطفى السيجارة بعد اذنك (51)
بعدها لقيت البنت قالتلى تعالى نرقص تانى قولتلها انتى مبتتعبيش؟ قالتلى انا بحب الرقص جدا بس على الموسيقى الهاديه مش اى هبل وخلاص (52)
-
أصل الرقص ده فن اوقات بيكون علاج انك ترقص بجنون تعمل حركات لا إراديه بتطلع الشحنه المكبوته جواك بالرقص وغالبا بترتاح نفسياً (53)
-
أصل الرقص ده فن اوقات بيكون علاج انك ترقص بجنون تعمل حركات لا إراديه بتطلع الشحنه المكبوته جواك بالرقص وغالبا بترتاح نفسياً (53)
-
وبعدها تانى يوم لقيتنى بروح اقعد معاهم من نفسى حسيت بالراحه النفسيه و كمان بصراحه حسيت إن انا مبسوط وانا معاهم وبلاقى نفسى اكتر (54)
-
فى ناس بنقابلهم من اول مرة بنرتاح معاهم بنحس بالراحه الغريبه اللى بنحسها فى وجودهم بنحب الكلام و الضحك و كل حاجه بنحس بالارتياح النفسى (55)
-
خبطت على الباب لقيتها نفس البنت فتحت ليا الباب و بتقولى اتاخرت على فكرة قولتلها ليه؟ قالتلى كنت متوقعه انك هتيجى بدرى شويا عن كده (56)
-
ضحكت وقلتلها معلش بقى وبعدها و انا معاها لقيت موبيلى رن وصحبى بقولى بيقولى فينك وفضلت اتكلم معاه وبعدها قالى انا عاوز اقولك حاجه..... (57)
-
البنت اللى انت بتحبها اتخطبت قولتله ياراجل؟ قالى خطوبتها كانت امبارح قولتله اشطا مش فارق معايا اوى كان عندى لامبالاه غريبه لما عرفت (58)
-
وبعدها قفلت معاه ومع الوقت بدأت اقرب للبنت دى أكتر وابوها بيبص ليا من شباك البيت وانا قاعد فى جنينة بيتهم و بيبتسم كنت حاسس بحاجه غريبه (59)
-
حاسس إن الناس دى مش من كوكب الارض و لأول مرة أحس إن انا مش لوحدى حتى كمان بدأت اقرب للبنت دى او بدأت احبها مش عارف ازاى (60)
-
أنت تقرأ
الوحده.
Romanceساعات الواحد بيبقى محتاج يبعد شويا عن الناس و عن كل اللى حواليه محتاج يعيش حياه جديده و ساعات بيبقى ده غصب عنه لأن نفسيته تعبت (1)-نفسى اجرب اتوه اروح مكان معرفش فيه حد ولا حد يعرفنى اقابل ناس جديده اشوف اماكن اول مرة اشوفها اعيش حياه مختلفه عن حيات...