Part 1

107 11 55
                                    

"Adik.. adik.. bukak mata sayang.." sape seseorang."Ma.. mama? mama!" jerit Izuki bila ternampak mamanya dari jauh..

"Jom sayang, kita pergi beli makanan kegemaran kamu.. mesti kamu suka" tanya mama nya yang pergi semakin jauh ke Jalan."Mama! jgn pergi mama! mama!" jerit Izuki sekali lagi.

Tiba-tiba...

Skrreeettt.. bommm!

"Ma.. mama!"

"huh.. huh...huh..." Izuki mengelap peluhnya yg mengalir di dahi.

Tok tok tok..

"Adik.. oi dik.. adik ok tak? mimpi yang sama lagi ke?" Tanya Kirito yg mula risau di luar pintu bilik Izuki."Adik ok, jangan risau." jawap Izuki. "Hah yelah.. nanti turun bawah abang dah masak. oh ye, tolong bangunkan si monyet tu.. susah betul nk bangun. tidur mati agaknye" kata Kirito.

"Hah yelah." Jawap Izuki.

Skip🌌

"oi,monyet. Bangun." "ermm.. tak nak.." "Bangunlah! *tolak sougo smpi jatuh katil*" ye.. sougo adalah monyet yg dimaksudkan oleh Kirito. "Aduh! sakitlah.. Dasar adik tak gune.." Kata sougo.

"Kalau aku tak gune dah lama aku biarkan kau tidur mati kat sini. Aku bagi tau cikgu kau ponteng" Kata Izumi. "ishh yela" Kata Sougo mengalah.

_______________🌼🌼_______________

Sekolah Menengah Tinggi Shibuya

"yow!" sape seseorang dari belakang Izuki sambil menepuk bahu Izuki. " oh,kau tepuk tepuk*melatah* Ishh, kau ni kan.. kalau tak kenakan aku tak sah kan?" Marah Izuki.

"Releklah kawanku, kau melatah tadi tepuk apa? tepuk amai-amai? pfftt-- hahahahaha... ahahahahaha.. " Gelak yang ditahan yuko dari tadi akhirnya meletus juga..

Nama: Yuko MatsuroUmur:16 tahun Perangai: Suka mengusik org, dlm masa gentir pon blh selitkan lawak gile dia tu, walaupun agak x betol dia berguna meredakan dan menyelesaikan keadaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nama: Yuko Matsuro
Umur:16 tahun
Perangai: Suka mengusik org, dlm masa gentir pon blh selitkan lawak gile dia tu, walaupun agak x betol dia berguna meredakan dan menyelesaikan keadaan.


Kelas 3A-4

"wei,Izuko!Dgr cite ada budak baru masuk kelas kita"Kata Yuko." Mana kau tau?"Tanya Izuki." Ini Yukolah...semua benda tau maaa...."Kata Yuko sambil menepuk dadanya tanda bangga dengan diri sendiri." Yelah tu semua benda tau.. peperiksaan pon no. 1 dari belakang.. nk cakap tahu semuanya.. puih! "Kata Izuki mengutuk kawannya.

"Alahh..kau ni. suportlah skit kawan kau ni.. *mengembungkan pipi tanda merajuk*" Yuko berpura-pura merajuk. "atototo...merajuk pulak kawan aku sorang ni*cocok pipi Yuko* yelah.. jgn merajuk. aku belanja kau makan nnti" Kata Izuko cuba memujuk Yuko.

Wajah Yuko jelas kelihatan gembira semula. "Betul ke weh?" tanya Yuko untuk mendapat kepastian."Iyaa kawanku yg comel lagikan cantik ni" jawap Izuki. Tahu sangat dgn kawannya yang suka makan itu. "yeyyy!tq Izuki! sayang kau ketat-ketat!" Yuko memeluk Izuki smpi tak boleh bernafas.

" Woi lepaslah.. aku tak boleh bernafas ni" Izuko cuba membuka pergelangan tangan yuko yang memeluk nya tapi gagal.. (keras betul tgn budak ni. guna sihir ke apa?) kata Izuki di dalam hati.

kalau tanda (ni) maksudnya dlm hati tau.

"Cikgu dtg! Cikgu dtg!" kelam kabut semua yg berada di dalam kelas utk balik ke tempat masing2.. tau takut.. kekekekeh..

"Selamat pagi class!" "Selamat pagi Cikgu Ayume!"jwp murid-murid kelas itu dengan separuh menjerit separuh longlai.

" Harini kita ada pelajar baru."kata Cikgu Ayume kepada murid-muridnya. Kelas itu mula riuh. Yelah.. dah lama tak dapat budak baru kan..." Masuk"kat Cikgu Ayume kepada seseorang di luar kelas itu.

____________________________________

Hahaha.. kasi krg tertanya2 skit sapa budak baru tu..

yer saya tahu x best.

Oklah bye

Dina
roger
and
out✌✌

The Royal Legend's: The Return Of The Prince And Princess Where stories live. Discover now