נקודת מבט טאהיונג:
עכשיו אני הלכתי לתחנת משטרה אם הזין הזה כל כך כיף לראות את הפנים שלו לפני שהוא נכנס לכלא "אתה תשלם על זהה!!" הוא צעק עלי "רואים כבר מי שילם ומי לא" אמרתי והוא הסתכל עלי
"אני מבטיח לך שישר שאני יצא ג'אנגקוק יהיה הבן אדם הראשון שאני יחפש!!!!!" הוא אמר והסתכלתי עליו "בהצלחה בזה" אמרתי ויצאתי משם "וואו הבן אדם מלחיץ"
ג'ימין אמר לי "שום מילה על זה לג'אנגקוק" "למה?" "אני לא רוצה להלחיץ אותו וגם אני לא אתן לזה לקרות" אמרתי ונכנסנו למכונית "כמה זמן" ג'ין התלונן
"סליחה זה פשוט שהזבל לא רצה להיכנס"אמרתי וישבתי ליד ג'אנגקוק והוא היה ישן "מסכן עבר עליו הרבה" ג'ימין אמר וליטף לו את הראש "כן" אמרתי והנחתי את הראש שלו עלי
"גם אני רוצהה יונגי אפשר להניח עלייך את הראש שלי??" ג'ימין שאל את יונגי ויונגי סימן עם הראש לשלילה "יאא למהה" ג'ימין צעק וצחקנו "אייש תפסיק לקנא באח שלך" "מי מקנא!"
הוא אמר שילב את הידיים ועשה פרצוף שהוא חשב שחמוד "תפסיק לא עובד לך" "יאא תסתום" הוא אמר והזיז את ג'אנגקוק והוא התעורר "מה עשית הערת אותו"
ג'אנגקוק קם וראה שהראש שלו עלי והוא מהר הרים אותו והסמיק "מתי מגיעים?" "עכשיו" אמרתי ופתחתי את הדלת ועזרתי לו לצאת "תודה" "בבקשה" "נהנהנהנהנה סתמוו!!"
"ג'ימין שמעתי שלקנא לא טוב לאור הפנים" ג'יהופ אמר וצחקנו "יאא אני יהרוג אותך!!" הוא צעק ורץ אחריו הם כמו ילדים בגן" אמרתי והסתכלתי לצד " איפה ג'אנגקוק??" "הוא אמר לי שהוא הולך לשירותים"
ג'ין אמר לי והלכתי לשירותים וראיתי אותו יושב על הרצפה "ג'אנגקוקי מה קרה?" "למה הוצאת אותי משם" "מה זאת אומרת זאת אפילו לא שאלה אתה חשוב לי" "באמת?" "כן באמת אני לא שיקרתי"
"תודה" "תודה על מה?" "על זה שאתה לצידי" "אם כבר אני צריך לומר את זה עכשיו קום" אמרתי לו והרמתי אותו "תיזהר יש שם מים!!" הוא צעק והחלקנו שהוא עלי והפנים שלנו במרחק נגיע
עכשיו שאני מסתכל עליו ככה מקרוב הוא ממש נאה "ס-סליחה" הוא אמר מסמיק וקם "זה בסדר לא קרה כלום" "לא כואב לך?" "מה?" "הגוף כי א-אני נפלתי עליך"
"ג'אנגקוק עוד פעם אחת אתה תגיד משהו כזה אני ידאג לזה שלא תלך שבוע...." מה פאקינג אמרתיי עכשיווו!!!!! "מ-מה??" "ל-לא התכוונתי לזה באתי לומר ש...." "אוווווו"
פתאום ג'ימין נכנס והפריד בנינו וואו אני חייב לגמד הזה הוא הציל אותי "ט-טוב אני חייב ללכת ביי" ג'אנגקוק צעק ורץ מהר "רגע חכ...." "אתה נשאר כאן" ג'ימין אמר וישב לידי "אז...."
"מה?" "קורה משהו בינך לבין אח שלי?" "ל-לא מאיפה הבאתה את זה??" "אוי נו באמת טאהיונג אי אפשר לשקר לי אני מזהה שקרנים" "טוב טוב אממ אולי אני קצת מחבב אותו"
"וואווווו אההההה" "תרגעע אמרתי קצת!!!" "אז מהה אתה מחבב את אח שלייי!!" "שששש שלא שישמעו אותך אני צריך שתבטיח לי" "מה?" "שלא תספר על זה לאף אחד"
"ברור ברור" "ג'ימין!! אני רציני יש לך פה גדול" "יאאא!!" "סליחה סליחה נו תבטיח לי" "אוקי אוקי מבטיח" "תודה תודה תודה!!!" אמרתי והוא קפץ עלי "יאא יא שמן זוז ממניי!!!" "יאאא אני לא שמןןן!!!!!"
חמודיםם!!😊😁
YOU ARE READING
הפנימייה - טאהקוק
Romance{ הושלם } ג'אנגקוק וג'ימין הם אחים חורגים שמגיעים לפנימייה ומוצאים את עצמם שותפים של שתי בנים שגורמים להם להישתגע. . . . . . הסיפור מכיל: -גייז. -טופ. -בוטום. -תכנים מיניים. -תכנים קשים. -דיבור גס. -אניסות. . . . מקווה שתואהבו סיפור ראשון שלי💜😇 הת...