יונגי:
השותף החדש שלי נראה טוב וואו איזה מגרה הוא אני לא אצליח להחזיק את עצמי עכשיו שאני חושב על זה איזה מסכן ג'אנגקוק מה טאהיונג יעשה לו הוא אפילו לא יודע אני מרחם אליו.
ג'ימין:
השותף שלי קצת מפחיד אותי למה הוא מסתכל עלי ככה.
"אז ג'ימין קוראים לך" הוא שאל אותי "כ-כן" עניתי בגמגום למה אני פאקינג מגמגם
"על תשכח את מה שאמרתי לך מקודם התכוונתי לכל מילה אם אתה תעיר אותי שאני ישן אתה מת!!"
אוקי אז הוא לא קצת מפחיד הוא ממש מפחיד הבנתי.
"ט-טוב" ג'ימין תפסיק כבר לגמגם ולהסמיק "אתה חמוד שאתה מסמיק"
הוא אמר והסמקתי עוד יותר , אני חייב לעוף מפה "א-אני צריך ללכת לג'אנגקוק ביי"
אמרתי ורצתי לחדר השני.טאהיונג:
וואו אני לא יכול כל הזמן הזה שהוא פיזר את הדברים שלו לא יכולתי שלא לשים לב לתחת שלו וואו מה הייתי עושה לו אחרי כמה שניות הוא שם לב שאני מסתכל אליו.
"אהה~" יצאה לו גניחה קטנה מתי שהוא קיבל מכה מהמיטה ואוו זה כל כך חירמן אותי עכשיו!!.
"אתה בוהה" הוא אמר לי רק שהוא לא ישים לב לבייבי טאה שעומד.
"נו ו" עניתי לו והוא גילגל עיניים "גלגל גלגל אולי תמצא לעצמך זין" אמרתי לו בחיוך ממזרי.
"תאמין לי שהזין שלי יכול לגרום לך לא ללכת שבוע" או וואו לא ציפיתי לתשובה הזאת הוא קשוח אהבתי.
"אתה בטוח בזה?" אמרתי והתקדמתי אליו לאט
"מ-מה מה אתה ע-עושה??" וואו הוא כל כך חמוד וסקסי שהוא מגמגם."מה שבא לי" אמרתי לו והפלתי אותו על המיטה ועליתי מעליו
"ב-בבקשה ד-דיי" ג'אנגקוק אמר לי ודמעות היו בעיניים שלו.
"ג'אנגקוק הכל בסדר??" שאלתי והחזקתי לו ביד והוא התחיל לצרוח "דיי דיי ב-בבקשה ת-תעזוב אותי קאי ב-בבקשה אתה מכאיב לי" "בבקשהה קאי אני מתחנן אתה מכאיב לי".
הוא לא הפסיק לצרוח ומי זה לעזעזל קאי הזה הדלת נפתחה וג'ימין נכנס "ג'אנגקוק ג'אנגקוק אתה מוגן על תפחד ג'אנגקוק אני פה".
ג'ימין צעק לו וג'אנגקוק לא הגיב הוא התעלף
"ג'ימין זוז מהר" אמרתי לו הרמתי את ג'אנגקוק ורצתי לחדר האחות."ג'ין ג'ין תעזור לנו" "מה זה מה קרה לו" ג'ין שאל
"הוא עבר התקף חרדה" ג'ימין אמר לו רגע מה התקף חרדה??"הזרקתי לו משהו שיגרום לו להרגיש טוב לא לתת לו להיכנס ללחץ בזמן הקרוב" ג'ין אמר
"אוקי תורה רבה היונג" אמרתי לו "בבקשה ביי טאה טאה" הוא אמר ויצא שמעתי צחקוקים מאחורי הסתובבתי וראיתי את ג'ימין נקרע מצחוק.
"יאא מה כל כך מצחיק אותך??!" שאלתי "טאה טאה" הוא אמר וצחק עוד יותר "יש לך בעיה עם זה??!!" שאלתי עם פרצוף עצבני.
"ל-לא מה פתאום" הוא ענה יש לו מזל
"תגיד גמד מה קרה לחבר הנודניק שלך?""אחד אני לא גמד שתיים הוא לא נודניק אתה נודניק ושלוש עם ג'אנגקוק ירצה הוא יספר לך" הוא אמר לי.
כן בטח רק הוא יגיד לי "אוקי גמד" אמרתי בשביל לעצבן אותו.
וראיתי את הפרצוף המעוצבן שלו "יאא תפסיק אני לא" הוא אמר ושמעתי צחוק הוא בא מאחורי הסתובבתי וראיתי את ג'אנגקוק אדום כמו עגבנייה הוא דיי חמוד לא לא לא טאהיוג תרגע.
ג'אנגקוק:
התעוררתי במקום שלא מוכר לי הסתכלתי מסביב ונזכרתי שהתעלפתי והדבר האחרון שאני זוכר הוא שטאהיונג היה איתי.
מה הוא הביא אותי לפה אני לא מאמין בטח נתפס לו הגב כי הוא היה צריך להרים שמן כמוני.
הסתכלתי קדימה וראיתי את ג'ימין ואת טאהיונג
מה הוא עושה פה "אוקי גמד" שמעתי את טאהיונג אומר לג'ימין ושראיתי את הפרצוף העצבני של ג'ימין כמעט נקרעתי מצחוק."יאא תפסיק אני לא" הוא אמר את זה וצחקתי.
"ג'אנגקוק!!! מה אתה צוחק אתה יודע איך דאגתי לך?????" ג'ימין אמר יותר נכון צעק.
"סליחה סלי..." באתי לומר משהו אבל טאהיונג קטע אותי "יאאא טינופת שכמותך אתה יודע איך הבהלת אותיי!!!" טאהיונג צעק.
"יאא תס..." ג'ימין בא לומר משהו וקטעתי אותו
"טוב די כברר!" וואי איזה חופרים"טוב אז התעוררת זה אומר שאני יכול ללכת"
טאהיונג אמר ובא ללכת אבל עצרתי אותו "טאהיונג חכה רגע" אמרתי לו והוא עצר.טאהיונג:
"טאהיונג חכה רגע" שמעתי את ג'אנגקוק אומר לי ועצרתי "תודה רבה לך שהרמת אותי לפה למרות שאני כבד ושמן אבל בכל זאת תודה"
הוא אמר חייכתי חצי חיוך ויצאתי אבל למה הוא חושב על עצמו ככה הוא כל כך מושלם , חמוד , וארנב קטן.... למה אני אומר את זה
טוב אז סיימתי עוד פרק מקווה שתואהבו אותו 💜
YOU ARE READING
הפנימייה - טאהקוק
Romance{ הושלם } ג'אנגקוק וג'ימין הם אחים חורגים שמגיעים לפנימייה ומוצאים את עצמם שותפים של שתי בנים שגורמים להם להישתגע. . . . . . הסיפור מכיל: -גייז. -טופ. -בוטום. -תכנים מיניים. -תכנים קשים. -דיבור גס. -אניסות. . . . מקווה שתואהבו סיפור ראשון שלי💜😇 הת...