Bardaki işini bitirmiş olan mina önlüğünü çıkararak üstünü değiştirmiş ve iş arkadaşlarına"görüşürüz"diyerek hızlı adımlarla eve yürüyordu.yağmur çok şiddetli yağıyordu.mina'nın içinde kötü bir hiss oluşmuştu.sanki hiç iyi bir şey olmayacakcasına.aklındaki saçmalıkları düşünmeyi bir kenara koyup hızlı adımlarla evine ilerleyen mina binanın asansörünü aşağıya çağıran tuşa basarak beklemeye başladı.
V-ah Mina selam nasılsın.diyen taehyung'a doğru çevrilen mina
M-iyiyim tae sen nasılsın.diyerek yanıt verdi.
V-bende iyiyim.
Asonsör aşağıya gelmişti.mina'yla aynı katda oturan tae 14 yazılı tuşa basarak beklemeye başladı.
(Mina hakkında bilgi)
22 yaşında.barda çalışıyor.ailesi yok.sevdiği ve ya sevgilisi yok.
(Taehyung hakkında bilgi)
25 yaşında.vampir.ailesi vampirlerin başçıları.sevdiği kadın mina.
_______________________________
Asansörün durmasıyla mina asonsörden hızlıca çıktı ve kapısına doğru ilerledi.
V-senin kalbini kırıcak bir şey mi söyledim.
M-hayır ve neden böyle bir şey sordun tae.
V-çok soğuk davranıyorsun bu aralar.
M-özür dilerim bu benim elimde değil.
V-eskinden tata falan derdin eğlenirdik noldu sana.
M-sadece her şeyi akışına bıraktım.diyerek yanıt veren mina çantasından evinin anahtarını çıkartıp deliğe soktu.'görüşürüz'diyerek evine girio kapısını kapatdı.mina bu aralar Taehyungdan şüpheleniyor.3 hafta bundan önce
•Flash back•
Birlikte film izlemek için mısır patlatıp tabağa doldurarak taehyung'un evine giden mina yerde kan görmüştür.taehyung'dan bunun nedenini sorduğunda"kolumu kötü şekilde zedelemiştim"diye bir yanıt vermişti.ama bu kan minanın korkmasına sepep oldu.ürkütücü olan kana bakıp duruyordu.o zamandan beri taehyung'un katil olduğunu düşünen mina ondan uzak durmaya karar verdi.
Devam edecek...¤mucuklandınız¤