Herkes Ailesi tarafından güne sevgi sözcükleri ile uyandırılır ama benim Manyak annem bir bardak soğuk su döküp uyandırıyo ,babam da bu güzel anları resmediyo ya benim ailem nasıl bu güne kadar geldi anlamış değilim.
- Anne senin derdin ne ha
-Sus kız anneyle düzgün konuş
Anlamıyorum herkese karşı görgülü, sakin,salon hanımefendisi olan annem bana gelince manyak.
- Baba şu manyak kadını al başımdan. Sen bu kadınla neden evlendinki? Gıcık bi kadın ayol bu.
- Almilaaaa...
-Koş kızım ben anneni tutarım.
- Sağol babiş.Babamı öpüp hemen giysi odama koştum. Kapıyı kilitledim ne olur ne olmaz. Acaba ne giysek?
İç sesim Affan ile ne giyeceğiz tartışmasına düştük ve kazanan ben oldum hehehehehe hemen dolaptanGiyinip aşağı indim. Koşarak bahçeye çıkıp Arabaya bindim. Şoföre AVM'ye gitmemizi. söyledim yol boyunca saçma sapan resimler çektim. Araba durunca hemen indim,araba kornalarını duyunca Allahuekber deyip Fatihamı okudum şoförüm Osman abinin beni arabaya geri çekmesiyle tek gözümü açtım.
- Almila Ne yapıyorsun kızım sen yolun ortasında
-Osman abi AVM'ye geldik sandım Ne bileyim kırmızı ışıkta durduğunu.
Konuşmamızın ardından AVM'ye gelmiştik arabadan inip hemen yemek katına çıktım. arkadaşlarımla kahvaltı yaptıktan sonra kıyafet bakmaya başladım Derim ve Su'nun mal hareketleri ile bunlardan bir hayır gelmeyeceğini anlayıp kendime elbise bakmaya başladım.-Deriiin, Suu bana yardım edin lan elbise bulamıyorum.
- Kanka biz de güzel bir şeyler bulamadık gel gidelim.Su da onu onaylayınca Avm'den çıktık şoförün gelmesini beklerken bana bakan birini fark ettim neden bakıyorsun yavrum diyecekken Osmanca gelmişti. Hemen Arabaya bindim eve gittiğimde kapıyı yeni bir hizmetçi açmıştı. Annemin bu hizmetçilerle derdi ne anlamıyorum Hemen içeri girip üstümü değiştirdim.
Aşağı inip akşam yemeğini yedikten sonra biraz kızlarla canlı yayın açıp dedikodu yaptık. Bugün fazla yoruldum lan. Annemle babamı öpüp pijamalarımı değiştirdimHemen gelecekteki kocam olucak olan yastığıma sarılıp uyku moduna geçtim.
Bu gün kendi kendime uyanmıştım. Hayır benim annem Neden beni uyandırmadı acaba?
Öldün mü yoksa, yok ya ölsem duramam.
Ben düşüncelerimi yatakta bırakıp hemen banyoya koştum. Elimi yüzümü yıkayıp okul için giyindim Allah'tan okulda formu zorunluluğu yok. Hemen üstüme uzun bir Sweat ve Dizimin biraz üzerinde olan siyah çoraplarımı ve ayakkabılarımı giyip aşağı indim.
Annemle babam çoktan yemeye başlamış hayırsız kuzenimle oturup kahvaltı yapıyorlardı.-Anne Bu hayırsız burada ne yapıyor? Hadi onu geçtim beni neden kaldırmadınız?
Ölem mi ben ha öleyim mi açlıktan. Giden mi bura...
-Almila sus biz seni uyandırmaya çalıştık sen uyanmadın.
Biz ne yapalım? Otur ye yemeğini Beni çıldırtma.Yavaş yavaş kuzenime doğru ilerledim. Yanına oturup;
- Sabah sabah burada ne yapıyorsun bakayım sen?
deyip sorgulamaya başladım tam cevap verecekken tabiri caizse annemin Harry Potter'daki çığırtgan Gibi seslenmesiyle annem'e baktım.
-Doyduysanız gidin hadi.Annemin bizi kovması ile evden çıkıp Cenk'in arabasına bindik. Cenk'in okuduğu Üniversite bizim okulun hemen yanında. Lise ve Üniversite'nin yeni sahibi ikisini yan yana yaptırmış. Bu bizim için iyi bir detay, canımız sıkıldıkça Cenke yürüyen kızları tutup seviyoruz ya da oradaki yakışıklı çocukları doyasıya gözetliyoruz.
Hemen okul bahçesine geçip her zamanki banka oturduk. Kim ne yapıyor diye izlemeye başladık Neden? Çünkü ben ve arkadaşlarım Bilgi alışverişine bayılırız. Hiş dedikodu çok günah Biz hiç yapmayız canım.Kankilerimle birlikte sınıfımıza geçip yerlerimize kurulduk her okulda olan ve biz canımızdan bezdiren , Zil çalınca koridordan başlayıp ders anlatan matematikçi ile birlikte derse başladık.
ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMU UNUTMAYIN. DERSLER YOĞUNDU DİYE YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ ANLAYIN BİZİ,ÖĞRENCİYİZ BDBDSBDBD.♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİDDİ MİSİN?
General FictionŞermin Çalışkan ile birlikte muhteşem bi aile kitabı kaçırma...