-Bakar mısın?
Karşımdaki insan evladının sorusu üzerine kafamı yasladığım sıradan kaldırıp ona baktım.
- Buyur koçum ne istemiştin?
Aferin Almina Karşındaki insana koçum mu denir? Az önceki konuşan şahıs benim iç sesim Affan olur Neden Affan diye soracaksanız ben öyle istedim oldu bu kada... diyemeden omuzuma yapılan kazı çalışmasının hangi cahil tarafından yapıldığına bakmak için döndüm ve karşımda bir adet sırıtan 9.sınıf gördüm.- Ablacığım derdin ne kolumla çok mu beğendin ha?
- Abla izin ver de sandalyeyi alayım.Bu 9'lar ne kadar terbiyesiz bizim zamanımızda hiç böyle miydi püü size ay iyice delirdim neyse baştan alalım;
-Ben Almila Korel
17 yaşındayım, korel ailesinin tek çocuğuyum, Annem Yasemin Korel emekli Edebiyat öğretmeni emekli dediğime bakmayın hastalığından dolayı mesleği bıraktı tekrar işe başlamak istedi ama Hastalık onu bayağı yordu Neyse babama geçelim babam Vural Korel ,Korel holdinglerin' in sahibi ve bu hayatta en sevdiğim insan en sevdiğim insan olmasının nedeni kız çocuklarının babalarına aşık olurmuş lafı değil Ben küçükken babama hayran kalırdım onca saat çalışırdı ama yorgunluğunu belli etmezdi, bana çok yumuşak davranırdı ama disiplininden de ödün vermezdi tabiki.
Aaa ama yeter ya(düşüncelerimi bölen değişik arkadaşım Derindi.)-Ne düşünüyon kara kara ha Almi?
- Boşver Derinim Ne yapıyon sen o boya kutusuyla?
-Ben mi? Bu müdüre şaka yapim diyom.
- eee Derin.
- eesi sandalyesine kalpli emoji çizicem ve böylece o keltoş müdürden intikam alıcam.
- e iyi kolay gelsin sana.
- sağol Aşkiliçaklıtlıbrowniliponçikellam.
- yok artık, ben dinlemeye üşendim.
Bu dediğim üzerine Derin sadece omuz silkti. Ne kadar olgun dursa da çocuk gibidir.- Selam kuşlar.
- As Su bacı
Diyen Derine şaşkınlıkla baktım. Az önce bana Aşkiliçaklıtlıbrowniliponçikellam diyen kız şimdi as diyodu, Allah'ım sana geliyorum.
- Neyse gülocanlar ben gidiyorum kendinize cici bakın, oke bebekler.
- Oke kuşum sen dikkat et giderken maazallah başına ufo falan düşmesin.
- Gülmekten bi hal oldum aptal kız.Su'yun ne cevap vereceğini beklemeden koşarak okuldan çıktım çünkü I want sleep.
Dün gece boyunca annemin tehditleriyle harmanlanmış sorular baya zordu.
Hemen şoförün açtığı kapıdan içeri daldım normalde okuldan eve 30 dakika sürer ama trafikten dolayı bu kadar hızlı eve varamayacağız.
Yağmur damlalarının camda bıraktığı izleri takip ederken bir yandan da Son Feci Bisiklet grubunun bitkisinde astronomi şarkısını dinliyordum.
Bunları yaparken tanıdık arabaları görünce eve geldiğimizi anladım.
Tanıdık arabalar ne alaka dicekseniz baba araba koleksiyonu yapar eski ya da son model tüm arabalar neredeyse var.Çantamı alıp eve yürümeye başladım.
Dediğim gibi hemen odama çıkıp duş aldım, aşağı indiğimde annemin yemek yaptığını gördüm. Bu kadın beni deli edecek, yahu yemek yapamadığı halde mutfağa girip orayı dağıtıp çıkmak emek harcamak değildir ama gel de bunu anneme anlat.- Almila masayı kur kızım.
- Ya anne hayır ya.
- Deli etme beni yardım et bana, Vural bak kızına ne kadar yaramaz olmuş.
- Kızı tek başıma yapmadım Yasemin hani bak kızına diyosun ya.
- Ovvv babamdan anneme efsane Laf.
- Sus Almila bana yardım et, tabakla.
- Bak kapı çalıyo ben kapıya bakayım.
Koşarak mutfaktan çıktım ve kapıyı açtım ama açmamla kapamam bir oldu;
Kapıda pizzacı var kesin bizi zehirler, derken annemin lanet sesini duydum;
- Almila açsana kapıyı.
- Açamam anne kapıda katil bi pizzacı var bizi 32 yerimizden bıçaklıycak.
- Sus kız çocuk gibisin, baban çok istedi ben de yapamadım bari sipariş edelim dedik.
- Ha tamam anne ben gidip uyuyorum.
- Bi şey yemedin.
- Aç değilim, babacım sana iyi geceler cadı kadın sana da.
Diyip odama uçtum çünkü daha çok gencim.İLK BÖLÜM YAYINDA.
OKUYAN KARDEŞİM YORUM YAPMAYI UNUTMA LÜTFEN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİDDİ MİSİN?
Fiksi UmumŞermin Çalışkan ile birlikte muhteşem bi aile kitabı kaçırma...