" Naomi! Hay lanet olsun. Durmadan yaoi izlemeyi kesmelisin."
" Hayır! Yaoi benim yaşam felsefem. Olmaz!!! "
" Gerizekalı okuldayız! OKULDA! Yakalanırsan ne olucak aq. "
" Emin ol ki oni-chan~. Bir fujoshi olmak demek ışık hızında hareket edebilmek demektir. "
" O yüzden üç harflisiniz ya. "
" Tabi tabi. "
" Herkes otursun yerine. Sınıfımızda artık yeni bir öğrenci var. Gel kızım kendini tanıt! "
" Merhabalar. Ben Kirako Haruno. Sizinle beraber aynı sınıfta okuyacağım için çok mutluyum. "
" Teşekkürler Haruno. Sen.. Naomi'nin yanına geçebilirsin. "
Naomi elini kaldırır.
" Oh.. Tamam. "
Haruno yerine geçer.
" Şimdilik serbestsiniz. Müdürün yanına gidiyorum. Higuchi sınıf başkanı olarak sınıf sana emanet. "
" Peki efendim. "
Öğretmen sınıftan çıkar.
" Evet arkadaşlar! Lüt- "
" Higuchi! Lavaboya gidebilir miyim! "
" Higuchi kantine gidebilir miyim! "
" Higu- "
" Yeter! İstediğinizi yapın ses çıkarmadığınız müddetçe. "
" Yaşasın!!! "
" Şey.. Sizin sınıf hep böyle mi? "
" Nasıl yani? "
" Şey biraz.. Hiperaktifler. "
" Aynen öyle. Boşver sen onları. Sen benle takıl. Ben onlar gibi değilim. "
" Oh, teşekkürler. "
" Hmm.. Ben kendimi tanıtmadım. Ben Naomi Junichiro. Şu ön sıradaki turuncu saçlı çocuk varya. O da benim abim. "
" Şu piercengli olan mı? "
" Evet. "
" Dur bir saniye abin senden kaç yaş büyük? "
" 1 yaş. "
( Anime deki yaş aralığı yok burada yani Tanizaki 18 iken Naomi 17 yaşında. )
" Hmm. Anladım. "
" Haruno'cumm anime izlemeyi sever misin? "
" Tabi severim. "
" Ne tür animeler izlersin? "
" Seçtiğim bir konu yok. Bir çok tür izlerim. Ama spor animeleri favorim olabilir. Mesela Free'den Rin ve Haru beraber çok tatlı. "
" (içinden) Çok tatlı? Ne anlamda söyledi. İkisini shipliyor mu! Hayır.. Belkide sadece kendisine yakıştırıyordur. Hmmm.. Sormaktan zarar gelir mi! "
" Şey.. Haruno-chan yaoi sever misin? "
" Yaoi? "
" *içinden* Hay Gerizekalı Naomi! Niye sordun ki! "
" *Yüzünde piç gülümsemesi ile* Naomi çıkışta gidip Killing Stalking'in 3.üncü kitapını alalım mı? ~ "
" *piç gülümsemesi ile* Sonra oradan Cat Boy Yaoi Cafe'ye eheeheheh. Olur mu? "
" Tabi ki. "
" Oni-chan!"
" Naomi ne oldu? "
" Çıkışta eve 1 damacana kutsal su getirir misin? "
" Hay göt o kafeye gitmiyeceksin. Bu sefer babama söylerim seni korumam valla. "
" Bugün Tachihara'larda kal oni-chan. Ben Atsushi'lerde kalıyor derim. Olur mu? ~"
" Vay piç! Olur tabi. "
" Gördün mü Haruno'cum~ Abim bana karşı çıkamıyor. "
" Evet çünkü çok güze- çakalsın. "
" Tabii ki çakalım ne olucak başka. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AkLıNa GeLiRiM, aKlıN gİdEr
Humor• Bol küfürlü ve cringe " Off hatuna baq be, bunu alan yaşadı " " Abi durumu yanlış anladın. O erkek . " " Problem yok karşim, onun gibi bir taş nefes alsın yeter. "