"gerçekten burası çok güzel bir yer."
"Değil mi?"
"Hani ne bileyim.. Randevuya çıkaracağın yerin kendi evin olduğunu.."
"Chuuya.. para yok. anladın?"
"Anladım Dazai."
"Eeee~ Makarnayı beğendin mi?"
"Beğendim. Çok uğraştın demi yaparken?"
"Tabii ki uğraştım. Beğendiğine sevindim."
"Dazai.. amacın beni yatağa atmak değil mi?"
"O dördüncü etapta. Daha ilk etapı bitirdik. Daha var yani. Ama şimdi istiyorsan, neden olmasın?"
"ağlıcam ya."
"neden ağlıyon aşkım?"
"Ya ne kadar gıcık bir şeysin sen? Sinirimden ağlıcam ya."
"Ya aşkım! Sen takmasana şu tür şeyleri kafana. Hem bizim aşkımız herkese bedel."
"Ya ağlıcam ya. Ya! Gidiyorum ben aq."
"Nereye aşkım?! Daha seni yatağa atıcam."
"SEN BU GİDİŞLE BENİ YATAĞA DEĞİL, YANINDA BİLE BULAMAZSIN!!"
matematik sınavından çıktıktan sonra gelen o boka benzeyen his gibi.. yani akutagawa ile;
anaskm. bu atsushi mi? oha çok tatlı aq benim her gün atsushi'yi havuza atmam lazım. böyle tatlı bir ıslanmış kediyi bir daha bulamam çünkü. he tabi siz şimdi ne dediğimi anlamıyorsunuz. ben biraz geriye gidem.
aşko 5 saat öncesi;
"Tanizaki! Akutagawa'ya baksana!.. Çok yakışıklı köpek."
"Valla benim başım bağlı Atsushi. Sen ne zaman Akutagawa'yı kendine ayartırsın bilmem."
"Hühhühühhü~ şöyle bir kurt, benim gibi bir kediye bakar mı sence?"
"Niye öyle diyorsun. Belki de kabul eder seninle sevgili olmayı."
"He aq he.."
Akutagawa havuzdan çıktı. Yarım kaslarının üzerinden sular damlıyordu. Bu da Atsushi'yi azdırmıştı. Akutagawa seksi bir şekilde saçlarını kurladı. Ve Atsushi'ye baktı. Atsushi domatese dönmüştü. Akutagawa hızlıca Atsushi'nin yanına geldi.
"Aha.. geliyor senin ki."
"sus tanizaki- merhaba akutagawa~"
"Merhaba Atsushi. Birşey soracaktım da."
"Tabi sor."
"Sen herhangi bir kulübe katıldın mı?"
"Katılmadım."
"Yüzme kulübüne katılır mısın?"
"Bilemiyorum.."
"Senin vücudun yüzmek için uygun. Kısa bir vücudun var. Hareket ettirmesi kolay olur. Hem sen bence yaparsın bu işi!"
"Bilemedim şimdi.."
Akutagawa hızlıca Atsushi'nin kolundan tuttu. İkisi beraber havuzun yanına geçti. Tanizaki ise uzaktan acaba ne yapacaklar aq diye izliyordu. Akutagawa birkaç şey daha anlatırken Atsushi'nin ayağı kaydı ve havuza düşüyor şu ki!!!!! Akutagawa tutmaya çalıştı ama tutamadı. Ve ikiside havuza düştü.
Atsushi ile Akutagawa hızlıca havuzdan çıktı. Tanizaki ise koşarak Atsushi'nin yanına geldi. Akutagawa için sorun değildi. Ama Atsushi içine kadar ıslanmıştı. Ve yanında yedek kıyafet yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AkLıNa GeLiRiM, aKlıN gİdEr
Humor• Bol küfürlü ve cringe " Off hatuna baq be, bunu alan yaşadı " " Abi durumu yanlış anladın. O erkek . " " Problem yok karşim, onun gibi bir taş nefes alsın yeter. "