Harry:
Jako každý den jsem šel do školy, ale dnes jsem odešel výjimečně po 3. hodině. Šel jsem totiž poprvé do "práce". A teď k tomu co mám za práci. Před půl rokem jsem nahrál na YouTube svůj první cover, který se i chytnul. A tak přibližně 3 měsíce po vydání mi napsal Simon Cowell že mě chce dát do mojí nejoblíbenější hudební skupiny. Chápete to? Chce mě dát jako pátého člena one direction!! Jsem nehorázně rád. Dnes se jdu poprvé seznámit s kluky. Hodiny ve škole byly nekonečné a já už neměl co dělat. Výklad učitelky byl nudný jako vždy a Tedd- můj kamarád tu spí. Naštěstí to pro mě už byla poslední hodina, tak jsem vzbudil Tedda. "Ahoj už jdu." "Užij si to kámo a držím palce. " S Teddem se znám už od dětství a šli jsme i na stejnou střední takže jsme pospolu už fakt dlouho. Jsme už ve druháku a naše přátelství je stále velmi dobré. "Díky díky už musím." "Pa pa ty moje celebrito. Napiš mi pak." To jsem mu už jen odkýval a vydal se na zastávku autobusu, kam jsem přišel přesně na čas. Nastoupil jsem do autobusu a sedl si úplně dozadu a nandal si sluchátka. Čekal jsem než autobus dojede na mou zastávku. Po pár minutách jsem vystoupil a šel směr studio. Byl jsem hrozně nervózní. " to bude dobré." Říkal jsem si. Vešel jsem dovnitř a zastavil se na recepci. "Dobrý den, jak vám mohu pomoci?" " dobrý den já jdu za panem Cowellem." " jistě druhé patro 3. dveře vpravo." "Děkuji nashle."Vydal jsem se k výtahu, ale pohled mi spadl na schody. Vezmu to po nich, abych to prodloužil a rozdýchal nervozitu. Po 2 minutách mojí cesty jsem se konečně dostal ke dveřím pana Cowella. Nádech, výdech Harry to dáš. Zaklepal jsem na dveře a po tichém dále jsem vešel. "Dobrý den" " Ahoj Harry čekal jsem na tebe. Pojď." Vyšli jsme z místnosti a šli někam mně neznámo kam.
ČTEŠ
Pátý člen |LARRY STYLINSON|
FanfictionNa popis moc nejsem, tak se to dozvíte v příběhu. 😅❤️ Snad se bude líbit❤️