"Neřekl si co chceš vědět. Tak si musíš vystačit." Přišel ke mne a otočil si mě čelem k sobě. "Si drzej. To se mi líbí." Plácnul mě přes zadek. To jsem mu v rámci reflexu vlepil facku. "Auu!!! Ty malá mrcho!" Zasmál se a facku mi oplatil, ale ne tak silně. Pomalu jsem si doskládal věci do skříně a poté jsem si šel dát sprchu. Neměl jsem tu sprcháč ani šampón, tak jsem si tu musel vybrat. Byly tady 4 sprcháče i 4 šampóny. Ke každému jsem si přivoněl a jeden si vybral. Po sprše, i když bylo teprve 9 hodin jsem si šel lehnout.
Na kluky jsem jen zavolal že už jdu spát. Niall mě nutil aby jsem si vzal něco k jídlu, že mě celý den neviděl jíst. Měl pravdu. Ráno jsem měl jen jednu palačinku. "Jíš vůbec?" "Ano Nialle, jím, ale ten stres ze školy mi prostě... nevím jak to říct. Prostě když jsem ve stresu moc nejím, a teď jsem toho měl ve škole moc tak jsem moc nejedl." "Musíš jíst." "Zítra se najím slibuju." "Já si tě pohlídám. Jinak co Louis?" "Nic moc. Chtěl se o mne něco dozvědět." "Tak to snad nebude tak špatné. Dobrou" "Dobrou." Už jsem se vydal do pokoje a lehl si do postele.
Něco mě probudilo. Kouknul jsem se na mobil a byla půlnoc. "Hele mladej, šoupni se na druhou stranu tady spím já." Naštvaně jsem zamručel. "Promiň Lou." "Neříkej mi Lou!" "No jo. Díky teď už neusnu." "Nemáš zač prdelko." "Nech toho!" Křikl jsem na něj, když dal ruku na můj zadek. "Máš dobrej zadek." Zvedl jsem se z postele, vzal si přikrývku a šel dolů si lehnout na gauč. Po hodině koukání na strop jsem konečně usnul.
——————
Ráno mě probudil Niall slovy: "proč spíš tady?" "Vadilo mi když mě začal osahávat." "Coo?! Opravdu?!" "Ano. Proč bych ti lhal."
ČTEŠ
Pátý člen |LARRY STYLINSON|
FanfictionNa popis moc nejsem, tak se to dozvíte v příběhu. 😅❤️ Snad se bude líbit❤️