-3-

20 1 0
                                    

Z podpostele jsem vytáhl kufr a dal si tam pár triček a kalhot, když v tom se otevřely dveře a v nich byl Tedd. "Copak si potřeboval?" "Já už nebudu s tebou chodit do školy. Tady Niall mi řekl že budu dělat dálkově. Mrzí mě to. Nebudeme se už ani vídat každý den. Promiň mi to zlato." Ukápla mi slza, nikdy jsem bez něj nebyl víc jak dva dny. ''To bude dobrý Hazz. Budeš mi taky chybět. Ale buď šťastný, přeju ti to. Zvládneme to. Neplakej.'' Vtáhl mě do objetí. ''Už půjdu, mamka potřebuje pomoc v práci. Papa.'' Dal mi pusu na čelo a odešel. ''Nebreč. Vím jaký to je bude to v pohodě.'' Pohladil mě po zádech Niall. Co budu bez Tedda dělat, nedokážu bez něj dělat nic. Dobalil jsem s brekem za pomoci Nialla moje oblečení, drogerii a hlavně moje laky na nehty. Do batohu jsem si dal svůj notebook a vydali jsme se dolů. ''Pa mami'' dal jsem ji pusu na tvář. ''Ahoj kluci.'' ''Ahoj'' rozloučil se i Ni a šli jsme do auta. V autě jsem pravděpodobně usnul, protože mě před domem Niall budil. ''Pojď pomůžu ti i vybalit'' vzal jsem svůj kufr a vešel i s Niallem do mého pokoje, kde seděl na posteli Louis. Vypadal ještě ještě líp než na fotkách.


''Za pár dní ti dojde postel, tak teď budeš muset spát s Louisem... Postel je dost velká.'' Já na něj koukal s vykulenýma očima. ''Jestli ti to vadí budu spát na gauči.'' ''Neee v pohodě'' Odpověděl jsme mu a Niall mi otevřel polovinu skříně, která byla prázdná. Začal jsem si skládat oblečení do skříně a cítil jsem na sobě něčí pohled. Musel to být Louis, protože Niall před chvíli odešel. "Řekni mi o sobě něco." Zarazilo mě že chce o mne něco vědět, když Ni říkal že nemá rád změny. "Proč by tě to mělo zajímat?" "Chci o tobě něco vědět." "Dobře jsem Harry Edward Styles" "Pokračuj."

Pátý člen |LARRY STYLINSON|Kde žijí příběhy. Začni objevovat