Simon otevřel dveře a poručil mi abych vešel a hned jsem zahlédl kluky. " Ahoooj ty musíš být Harry." Přiběhl ke mně Niall a hned mě objal. Vyděšeně jsem se na něj podíval, protože jsem nečekal že budu tak milý. "Těšili jsme se na tebe." Křiknul Zayn. Liam mě jen objal a usmál se. " Hoši odveďte Harryho domů. Bude mít pokoj s Louisem, ale to už vy víte...Harry během týdne se ke klukům nastěhuj." Teď mi došlo že tu není Louis. Simonovi jsem to jen odkýval a šel s klukama domů. Niall mě dovedl ke svému černému autu a vyjeli jsme domů. Po pár minutách tiché jízdy jsme zastavili před velikým domem. Jen jsem otevřel pusu do tvaru O, byl to nádherný barák. "Prosimtě vletí ti tam moucha" Zasmál se Niall a pusu mi zavřel.
Vystoupil jsem z auta a čekal na Nialla. "Tak pojď" vzal mě kolem pasu a šli ke dveřím. "Kdyby ti Lou něco udělal, tak mi hned napiš nebo zavolej." Vyděšeně jsem se na něj podíval. "Proč by mi něco dělal?" "On nebyl zrovna rád že k nám přijdeš. Nemá rád změny ve skupině. Ná." Podal mi papírek s jeho číslem a i klíč od domu, kterým rovnou odemkl. Sundali jsme si boty a Niall mi začal ukazovat celý barák. "Tady je kuchyň, tady obývák, Zaynovo pokoj, můj a Liamovo pokoj, koupelna, domácí kino,......, a konečně tvůj a Louisovo pokoj. Chceš si rovnou zajet pro věci? Odvezl bych tě"
Zasmál jsem se. On furt jenom mluví. "Pokud ti ti nevadí tak bych si i rád zajel pro nějaké věci." Vzal mě za ruku a rozeběhl se semnou k autu. " Zadej mi sem tvou adresu." Zadal jsem adresu a Niall zapl rádio s mohli jsem vyrazit. Cestou jsme zpívali a blbli. "Ni? Jak to budu mít se školou?" "Budeš to mít jako já. Budeš dělat dálkově." " Ou aha" Vyndal jsem z kapsy mobil a napsal Teddovi, ať je za 10 minut u mě. " Tak jsme tu. Chceš pomoc s balením?" "Ano prosím." Přešli jsme k naší brance, a já musel zazvonit, jelikož jsem si ráno zapomněl klíče. "Ahoj Harry!" Pozdravila mě mamka. "Ahoj" "Harry kdo je ten roztomilý klučina?" " To je můj kolega dejme tomu." Zasmál jsem se a Niall se mnou. "Dobrý den, jsem Niall." "Těší mě. A tykej mi jsem Anne." "Dobře dobře." Usmál se Niall. Táhl jsem ho ke mě do pokoje. "Mami já už si tam vezmu pár věcí joo a zachvilku přijde Tedd tak ho pošli za mnou." "Dobře" "Tedd? Tvůj přítel?" "Nene jen kamarád"
ČTEŠ
Pátý člen |LARRY STYLINSON|
FanfictionNa popis moc nejsem, tak se to dozvíte v příběhu. 😅❤️ Snad se bude líbit❤️