1. BÖLÜM

135 6 3
                                    

Yine okul... Ve ben yine kötü güne merhaba diyordum.. Kalktım ve banyoya gittim. Yine şu aptal ve iğrenç yüzümü görmek zorundaydım. İğrenç sivilcelerimi... Yüzümü yıkadım ve o gıcık gözlügü taktım. Bir fincan çay koyup, telefonumdan internette girdim. Öylesine bakıyordum. Ve Özge facebooktan mesaj attı:

Özge- Günaydın tatlım! Naber?

Ben- İyiyim sanada günaydın tatlış!

Özge- Yedinci sınıfa başladık! Hiçte heyecanlı değilim!

Ben- Bende hiç değilim.. Ama sizi özledim!

Özge- Bende seni çimengözü görünce heyecandan ölüyorum!

Ben- Şu çocuktan vazgeç! Desemde beni dinlemeyeceksin! Ah ama doğru ya sana çiğköfte verdiğinde poşeti öpen sendin sorry!

Özge- Of Selin çok gıcıksın ya hem ben onu unuttum bak göreceksin!

Ben- Tamam bebeğim hadi okulda görüsürüz bye!

Konuşma balonunu kapattıktan sonra Aslı aradı!

Ben- Bitanemmm! Günaydın

Aslı- Canım benim sanada günaydın! Okulla beraber gidelim mu?

Ben- Tabikide canımmm! Zaten son 5 dakika kaldı ben evden çıkıyorum bulusuruz!

Aslı- Bay bay

Evet son kez aynaya baktıktan sonra okulla doğru yol aldım... Şuanda tek istediğim şey aşık olmamak ve kendimi çok kötü hiseddiyordum.. Çünkü ona aşıktım tamda 3 Seneden beri.. Düsüncelerimi bölen Aslı ve Özge oldu...
Bana sarıldılar bende onlara..

Özge- Seni çok özledim ahmak!

Ben- Bende seni pislik!

Hepimiz gülüsürken Merdivenlerden O indi.. Ve şuan ölmek istedim...

Evet Bu Benim ilk hikayem ve heyecanlıyım! Bir kızın hikayesini anlatıyor! Evet umarım beğenirsiniz hikayenin gidişattına göre hikayeme devam edicem umarım beğenirsiniz yorumlarınızı merak ediyorum! ☺ Ve ilk olarak 7.Sınıftan başlayacak ve sonra bölümler olarak devam edecek! 8. Sınıf ve lise olmayacak! Hemen 18 yaşına gidecek Selin...

SONBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin