5.BÖLÜM KADINLAR KIRILGAN AMA SİNSİDİR

100 3 1
                                    

         Selin'in Ağzından..

Eve geldiğimde bahçedeki havuza bakıyorum.. Ve aklıma o gün geliyor.. Gülümsememe engel olamıyorum.

               -8 SENE ÖNCE-

Mert bahçede "Selin Selin bak nerdeysen çık! Abin gelecek bak Selin"

Havuzdan Selin çıkıyor. Ve su damlacıkları vucudunda..

Selin- Havuzun altında kaç dakika durabilirim diye duruyordum ve rekoru kırdım galiba..

Mert- Korktum be kızım, benden fazla yapamazsın

Selin- Egoya bak! Gel hadi yapalım. Ama hile yok!

Mert- Okey hadi!

İkiside suyun altına girer ve tam 1 dakika sonra Selin nefes nefese

Selin- Ayy ölüyordum off!

Mert gülerek sudan çıkar.

Mert- Kaybettin her türlü yenerim demiştim sana..

Selin- Egonu yesinler senin!

Mert- Sağol baybim!

Selin-Baybim ne !?

Mert-Gıcık,ukala,sinirli kızlara öyle derim!

Selin- Şimdi sen bana öyle dedin o zaman saydıgın özellikteki kızlardan biri benim öyle mi?

Mert- Öyle

Selin birden Merte vurmaya başlar suyun içinde kavga ediyorlardır. Birden Mert Selini suyun altından tutarak;

Mert-Selin hazır mısın?

Selin-Değilim ya sen mal mısın? Senden nef---

Selin cümlesini tamamlamadan Mert onu suya atar....

            ŞİMDİKİ ZAMAN

Selin eve gelmiştir. Ve her taraf süslü püslüdür. Mert ise gülümseyerek Seline;

Mert- Hoşgeldin nasıl olmuş?

Selin-Güzel olmuş

Mert- Durgun gibisin..

Selin-Alakası yok sadece yoruldum. Ben yukarı çıkıyorum. Az sonra gelicem..

Mert- Peki ..

      Mert'in Ağzından

Gerçekten güzel olmuştu her yer.. Birden Selin merdivenlerden iniyordu.. Oha çok taş vucudu var.. Hey Mert kendine gel kızsızlık başıma vurdu galiba..

Selin- Ben biraz yüzmek istiyorum.

Mert- Noldu Selin Hanım?

Selin- Yani illa sinirlenmemi istiyorsun! Tamam o zaman sinirleneyim, oldu mu salak?

Mert- Ya bu ne ya? Seninle de dalga geçilmiyor!

Selin- Varya sen adam değilsin! İnsan biraz empati kurar adam olmayan varlık!

Mert sinirli ve öfkeli gözlerle Seline bakarken, birden kolunu tutuyor ve kendine çekiyor.. Selinin canı yanıyor ama Mert hala sinirli ve bırakmıyor..

Mert- Sana adamlığını gösteren oldu mu?

Selin- Belki bu akşam görürüm! Partide..

Mert- Hemen abini arıyorum!

Selin- Hadi seninle bir yarış, kazanırsan abimi ara ve geri döneyim! Eğer ben kazanırsam istediğim erkekle dolaşırım yani abilik taslamayacaksın ve bu tehditleri kendine saklayacaksın okey!

SONBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin