6 SENE SONRA..
Şuanda yatağımda oturmuş müzik dinliyordum.. Ve olanları düsünüyordum.. Koskoca 6 Sene. Annem ve babam trafik kazasında ölmüş. Sadece abim vardı. Türkiye'ye hiç dönmedim. Sadece abim babamların cenazesine gitmişti.. Aslı ve Özge'nin benden haberi yoktu. Mert ise Abimin en yakın dostuydu zaten.. Ve bugün başlıyordu oyunumuz..
Ve birden odama Burcu girdi.
Burcu- Uçağa binmiş geliyorlar.
Ben- Tamam hadi hazırlanalım.
Üzerime siyah kısa bir elbise. Ve topuklu ayakkabı giymiştim.. Ve bavullumu alıp aşağıya indim..
Burcu- Al bi yudum iç.
Burcunun elindeki birayı alıp bir yudum içtim..
Burcu- Selin eğer Mertten intikam alayım derken ona daha aşık olursan? Üzülürsen?
Ben- Bu konuyu konuşmuştuk onu kendime aşık edip tekmeyi basıcam..
Burcu- Peki canım sen bilirsin beni asla unutma tamam mı?
Ben- Seni unutamam yengecim zaten abimle dönersiniz 1 aya kadar
Burcu- Evet abinin burada işleri bitsin.
Ve biz böyle konuşunca zil sesiyle irkiliyoruz. Burcu benim gözlerime bakıyor. Bende kafamı sallıyorum. Burcu kapıyı açıyor. Bende arkasındayım. Abime bakıyorum ve arkasında duran ve bana şaşkın şaşkın bakan Mertte..
Ben- Abicimm seni çok özledim. Diyip sarılıyorum..
Arda- Bende seni ufaklık.
Ben- Şu ufaklık kelimesini kaldırsak?
Arda- Tamam birtanem bak Mertte geldi benimle.
Mertte öylece baktım... Bana sarılacakken Elini sıkıp.
Ben- Hoşgeldin Mert Abi..
Mert- Saçına ne yaptın? Diyor birden..
Ben- Kesirdim Hayattımdaki değersiz şeyleri kestirip attığım gibi..
Mert- Herşeye rağmen çok güzel olmuş
Ben- Teşekkür ederim Mert Abi
Bunu diyince Mert bana öylecesine bakıyor. Bense buna dayanamayıp abimin koluna girip koltuğa oturup konuşmaya başlıyoruz. O sırada mert ve Burcu da karşımıza oturuyor..
Arda- Bak Mert Seline çok iyi bakıyorsun.
Ben- Ay abi sanki ben kücücük bir çocuğum!
Arda- Sen benim gözümde hala daha kücüksün!
Mert- Merak etme kardeşim çok iyi bakarım.. Aynı eskisi gibi. Bu arada uçak saatti geldi Selin hadi gidelim artık.
Ben- Peki Mert Abi
Şu "ABİ" kelimesini bastırarak söylüyorum ve her seferinde bana şaşkın bakıyor.Çantamı alıp Abime sıkıca sarıldım. Burcumun ise gözleri dolmuştu..
Ben- Böyle yapma bak! Gidemem.
Burcu- Napayım 6 Senelik kardeşim gidiyor. Zaten abin var merak etme sen beni dikkat et hergün ara beni!
Ben- Tamam canım.
Ve biz bavulları alıp arabaya bindik.. Sessizdik.. Ben hiç konuşmadım. Havaalanına geldiğimizde uçağa bindik.. Ve oturduk.. Ben kullaklığımı takıp müzik dinledim. Ve birden kullaklıgımı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR
Non-FictionŞuanda hisettiklerimi kimse hisedemezdi.. Çünkü kalbim kırılmıştı. kalbi kırılan bir insan kız veya erkek bir daha kimseye güvenmez.. Ondan intikam alacaktım çünkü.. Benı Bırakıp gitmekle kalmayıp aşk acımı fazlasıyla yaşatmıştı..