Öğretmenin sınıfa gelmesi ile her ders başı kulaklarımı dolduran"Gıcık sıra sesi" yankılandı. Hoca birkaç şey diyip(hiç birini dinlemedim) yeni çocuğu yanına çağırdı.adının Bora olduğunu öğrendiğim bu çocuğu hiç gözüm tutmamıştı,bana dik dik bakıyordu yanına gidip"Ne Bakıyorsun Bacım?" diye bağırasım geldimişti kendimi zor tutuğumu itiraf etmeliyim...
Sınıfta o kadar kişi varken Neden Ben!, sanki ilgi çekmeyi semediğimi biliyormuş gibi bana bakıyordu, Mantığı Neydi Bunun?!
Babasının işleri yüzüne Okul değiştirmeyi alıştığını Belirtmişti Gerçekci olayım Umrumda değildi.
***
Eren AlevBora Adlı çocuğun Ayçayı İzlediği Fark Ediliyordurdu ,Ayçanında Bu Durumdan Rahatsız olduğu Aşikardı Ayçaya tekrar Baktığımda Ders bitmesi için dua Ediyordu resmen,Haklıydıda. Herkese bir sans verilmesi gerektiğini düşündüğüm için kötü bir yorum yapamazdım Bora hakkında. Ayça bunu "Saflık" Veya "gözünün önündekini görememe" olarak adlandırıyordu.
Ayçanın Duası geç olsada Kabul olmuştu zil çalması ile kolumda dürtü hisettim Ayçaya döndüğumde bana Endişeli gözlerle bakıyordu."Ne düşünüyorsun?" dedim kafasında birşey vardı.
"Sevmedim,diğerlerinden daha baş belası tavrı var" dedi.
"Ön yargılı olma!" diye çıkışamda içimde Kötü bir his vardı bütün gün Ayçanın beşinde oldum garip bir şey vardı...-----------------------
175 kelime
43 saniye alıyor okumak
Elif nur kurt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ | Elif Nur Kurt
Teen Fictionarkadaşlık aşka dönüşürse?(yarılanmış-daha sonra devam edelicek)