Sırama oturdum, bu yeni çocuğun özelliği neydide bu kadar abartılmıştı!,anlıyamıyordum. İçimdeki ses birine sormamı söylüyordu. O içimdeki şerefsiz sesi susturmam gerekiyordu,çünkü bu lisede 3. Yılım ve Erenden başka biriyle anlaşamıyorum,daha doğrusu onlar beni anlamıyordu...
Bu düşünceleri aklımdan atıp kitap okumaya karar verdim.***
Eren AlevAyça'nın geç kalkması benimde geç kalmam anlamındaydı,bunun için onu suçlayamazdım,hakkım yoktu şu 3 yıl için ona teşekkür etmem gerekirdi hatta. Üstümü giyip çıktım, sabah açıkmıyordum hava sabah olmasına rağmen çok sıcaktı,kulaklığımı takıp yürümeye başladım.okulla geldiğimdede cıkarmadım kulaklığımı,etrafıma dahi bakmadım diğerleri umrumda değildi çok iyi anlaştığımız söylenemezdi. Sınıfa vardığımda Ayça'nın arkada kitap okuduğunu fark ettim,kafasına birsey takılmıştı çok belli olmuyordu ama diğerlerinin anladığını sanmıyordum. Kullaklığımı cıkart yanına oturdum fark etmemişti beni. Rahatsız etmek istemedim bende.
Bora gündüz
Yeni okulumda ilk günümdü heycanlı değildim babamın işleri yüzüne sürekli taşınırdık bu duruma alışmıştım. Okullun kapısını açtım bölümüm(sınıf) nerdeydi bilmiyordum bir kaç kişiye sorup müdür odasına gittim,sınıfımı kibar bir sesle söyleyip büyük bir ihtimal yeni gelen herkese söylediği 2 cümle ile uğurladı beni yeni sınıfıma doğru yol tuttum...
Ayça Uzun
Eren'nin yanımdan olduğunu fark edeli 15 saniye olmuştu ve ufak çaplı bir kalp krizi geçirmiştim. hayalet gibi nasıl yanıma gelmişti?veya ben onu nasıl fark etmemiştim?!... Sınıfa bir göz gezdirdiğimde gözlerimin alışık oladıği biri vardı sanırım şu populer(!) çoçuk bizim sınıftaydı. Açık konuşmak gerekirsen onunda diğerleri gibi olduğunu düşünerek kitabıma geri döndüm. Kullaklarımı her öğrenci gibi zil sesi dolurdu 2 dakika sonrada öğretmen zili ile devam etti. Öğretmen 15 saniye civarı sınıftaydı.------------------------
250 kelime
Elif nur kurt:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ | Elif Nur Kurt
Novela Juvenilarkadaşlık aşka dönüşürse?(yarılanmış-daha sonra devam edelicek)